فروش گردوی ملایر بصورت عمده _خشکبار شادیز

فروش گردوی ملایر

فروش گردوی ملایر بصورت عمده _خشکبار شادیز عرضه کننده ی  گردو منطقه ملایر در سراسر ایران می باشد شهرستان ملایر در استان همدان از مناطق گردو خیز ایران است.

فروش گردوی ملایر

شهرستان ملایر در استان همدان یکی از قطب های مهم تولید گردو در این استان است این منطقه با برخورداری از آب و هوای مناسب مکان مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است مناطق کساوند،کمازان و بخش زنگنه ملایر از روستاهای تولید کننده گردو در ملایر هستند ارقام مختلف گردو سنگی و گردو کاغذی در ملایر بصورت عمده کشت می شود گردوی پوست کاغذی ملایر یکی از گردو های معروف این منطقه است که متقاضیان و طرفداران بسیاری دارد از مهم ترین مشخصه های گردو ملایر مغز سفید،درشت و پرچرب هم چنین پوست نازک آن است که آن را از دیگر محصولات متمایز ساخته است یکی دیگر از مزیت های گردو ملایر طعم لذیذ و مواد مغذی آن است مغز گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند گردو از درختان بسیار گسترده و پهناور است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند گردوی ملایر به دلیل کیفیت بالا علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد .

خشکبار شادیز از بزرگترین تامین کنندگان گردو مرغوب بصورت عمده در ایران است از مزیت های این مجموعه ارائه ی محصولات بصورت دست اول و مستقیم به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

مشتریان عزیز می توانند تنها با یک تماس محصول مورد نظر خود را در هر حجمی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند. این مجموعه هم چنین محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

فروش عمده گردو ملایرفروش گردو ملایر عمدهفروش گردوی ملایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *