قیمت خرما زاهدی – صادرکننده خرما زاهدی – تولیدکننده عمده خرما

قیمت خرما زاهدی - صادرکننده خرما زاهدی - تولیدکننده عمده خرما_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

قیمت خرما زاهدی – صادرکننده خرما زاهدی – تولیدکننده عمده خرما،شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین صادرکننده و در عین حال تولید کننده انواع خرمایی درجه یک از جمله خرمای زاهدی در ایران است. یکی از معتبرترین خرمای صادراتی ایران، خرمای زاهدی یا خرمای قصب است که به نام غصب نیز شناخته می شود. این خرمای بیضی شکل به دلیل رنگ خاص، طعم فوق العاده و شرایط نگهداری بسیار ساده، به عنوان یکی از پرفروش ترین خرماها در ایران و جهان، طرفداران زیادی دارد.

قیمت خرما زاهدی – صادرکننده خرما زاهدی – تولیدکننده عمده خرما

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ بزرگترین صادرکننده و در عین حال تولید کننده انواع خرمایی درجه یک از جمله خرمای زاهدی در ایران است. یکی از معتبرترین خرمای صادراتی ایران، خرمای زاهدی یا خرمای قصب است که به نام غصب نیز شناخته می شود. این خرمای بیضی شکل به دلیل رنگ خاص، طعم فوق العاده و شرایط نگهداری بسیار ساده، به عنوان یکی از پرفروش ترین خرماها در ایران و جهان، طرفداران زیادی دارد.

خرمای زاهدی برای نگهداری به سردخانه نیاز ندارد و همین موضوع باعث می شود نگهداری آن راحت شود.

خرمای زاهدی بیضی شکل است. انتهای این خرما باریک و تیز است. این خرما به صورت نیمه خشک و خارک مصرف می شود. رنگ مایل به زردی دارد که البته در زمان رسیدن به رنگ قهوه ای مایل به زرد در می آید. به طور کلی خرمای زاهدی را باید جزو خرمای خشک دانست و در این محدوده طبقه بندی کرد.

نخل خرما در نقاط مختلف ایران کشت می شود و نخل آن نخلی مقاوم به آب و هوای مختلف استوایی است. این خرما بیشتر در کازرون، خرمشهر، اهواز، قیر و کارزین، فراشبند، برازجان، بوشهر، فیروزآباد، لار، خوزستان،سیستان و بلوچستان و برخی شهرهای دیگر ایران مانند جهرم و خشت استان فارس نیز به خوبی کشت می شود.

در آمریکا و عراق نخل نیز کشت می شود. به طور کلی مطلوب ترین نوع خرمای قصب در ایران و به ویژه در شهرستان قیروکارزین یا بوشهر است. خرمای زاهدی اغلب در اواخر شهریور برداشت می شود که تا اوایل پاییز ادامه دارد. خرماها همانطور که توضیح داده شد نیمه خشک هستند و در زمان برداشت به راحتی به زمین می افتند و از نخل های دیررس هستند. انواع خشک و خشک شده به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند اما نوع خشک یا نیمه خشک نیز دارند.

صادرات خرما زاهدی به تمامی کشورها

صادرات خرما زاهدی به تمامی کشورها

این خرما در کشورهای عربی طرفداران زیادی دارد و همچنین کشورهای اتحادیه اروپا ، پاکستان و افغانستان نیز مصرف کنندگان این خرما هستند.

شرکت تولیدی خرمای شادیز یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما؛ صادرات خرمای زاهدی را از ایران به کشورهای اروپایی و منطقه ای انجام می دهد. جهت خرید فوری و مستقیم از کارخانه و خرید عمده خرما زاهدی صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت با واحد فروش شرکت بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

قیمت خرما زاهدی و فروش عمده

سالانه هزاران تن خرمای زاهدی در ایران برداشت می شود که حجم زیادی از آن برای مصارف داخلی و حجم زیادی نیز برای صادرات به کشورهای همسایه و اروپا استفاده می شود،  قیمت خرما زاهدی بر اساس عرضه و تقاضا، کیفیت و منطقه کشت آن متفاوت است.

گروه تولیدی و بازرگانی خرمای شادیز، قابلیت تامین انواع خرمای خشک،نیمه خشک و خرمای تازه را در تناژ بالا برای بازار داخلی و بازارهای بین المللی دارا می باشد.

فروش عمده خرما زاهدی مرغوب و درجه یک با قیمت مناسب و در بسته بندی متنوع انجام می شود. ارائه بسته بندی یا برچسب خصوصی نیز از دیگر خدمات شرکت شادیز در زمینه صادرات خرما برای مشتریان و خریداران عزیز می باشد.

واردات خرمای زاهدی از ایران

واردات خرمای زاهدی از ایران_ شرکت صادر کننده خرما ایرانی شادیز

کد واردات خرما زاهدی Hs کد ۰۸۰۴۱۰۶۰ می باشد برای واردات ابتدا باید به گمرک کشور وارد کننده مراجعه کنید یا لیست مدارک مورد نیاز را از ترخیص خود چک کنید و از تامین کننده بخواهید این لیست مدارک را در اختیار شما قرار دهد اما به طور کلی برای واردات مستقیم از ایران به این لیست مدارک نیاز دارید.

−BL یا CMR
−گواهی مبدا
−گواهی گیاهی
−فاکتور تجاری
−لیست بسته بندی

و این مدارک ربطی به مبلغ و حجم سفارش شما ندارد یعنی در تمامی سفارشات کم یا زیاد این مدارک الزامی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت محصولات،مشاوره و خرید می توانید با مشاورین شرکت بازرگانی پویا( شادیز )ارتباط بگیرید.

⇐ با ما در ارتباط بمانید

 

خرما

تامین کننده خرماتامین کننده خرمای ایرانیتامین کننده خرمای زاهدیتولید کننده خرماتولیدکننده خرماتولیدکننده عمده خرماخرما زاهدی ایرانخرما زاهدی شادیزخرما زاهدی(قصب)خرمای شادیزخرید خرما زاهدیخرید خرمای بوشهرخرید خرمای تازهخرید خرمای جهرمخرید خرمای خشکخرید خرمای خوزستانخرید خرمای فارسخرید فروش خرماخوتص خرماسفارش خرماشرکت تولیدکننده و صادرکننده خرماشرکت صادرکننده خرما زاهدیشزکت خرمای تجارت پویا(شادیز)صادرات خرما از ایرانصادرات خرما ایرانیصادرات خرما زاهدیصادرکنندگان خرما ایرانیصادرکننده خرما ایرانیصادرکننده خرما زاهدیعرضه خرمای صادراتیعرضه کننده خرمافروش خرما زاهدیفروش عمده خرما ایرانیفروش عمده خرما زاهدیفروش عمده خرمای صادراتیقیمت خرما ایرانیقیمت خرما در ایرانقیمت خرما زاهدیقیمت خرما صادراتیواردات خرماواردات خرما از ایرانواردات خرمای زاهدی از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *