مغز پسته درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز پسته درجه یک

مغز پسته درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و درجه یک را بصورت عمده از تولید کننده  به خریداران عزیز عرضه می نماید.

مغز پسته درجه یک

مغز پسته از جمله خشکبارهای بسیار مغذی و پر کاربرد است که در کشور ایران بصورت عمده تولید و عرضه می گردد مغز پسته منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین ها،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،مس،منیزیم و فیبر است که از املاح و مواد ضروری برای تقویت و سلامتی بدن به شمار می رود.

از مغز پسته بصورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیلها و در صنایع مختلف برای تهیه روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته،انواع شیرینی ها و شکلات استفاده می شود.

مغز پسته نیز مانند پسته به دو نوع مغز پسته کشیده و گرد تقسیم می شود و با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره بهترین نوع آن است و قیمت بالاتری دارد مغز پسته بصورت یسلم،لپه،خلال شده،دندانه و پودر در بازار معامله می شود.کیفیت و قیمت مغز پسته با توجه به طعم،رنگ و میزان چربی آن محاسبه می گردد.

مهم ترین خاصیت پسته آهن موجود در آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می می شود.

پسته از مهم ترین انواع خشکبار تولید شده در ایران است ایران از نظر جغرافیایی  مستعد برای کشت و پرورش خشکبار است و از نظر تولید انواع خشکبار خصوصا پسته غنی می باشد.حدود ۹۰ درصد پسته های ایرانی بصورت های مختلف به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد صادرات، مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در کشور ایران می باشد.

صادرات پسته به کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی،کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته مرغوب و تازه ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

مغز پستهمغز پسته درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *