کارخانه خرمای شادیز _ تولید کننده خرما ایرانی

کارخانه خرمای شادیز _ تولید کننده خرمای ایرانی

کارخانه خرمای شادیز _ تولید کننده خرما ایرانی، شرکت تجارت پویا (شادیز) یکی از بزرگترین شرکت های متخصص در تولید، ساخت و بازاریابی خرما در داخل و خارج از ایران می باشد. انبار کارخانه ما در کرمان واقع شده است و مراکز صادراتی در سراسر جهان داریم.

کارخانه خرمای شادیز _ تولید کننده خرما ایرانی

شرکت تجارت پویا (شادیز) یکی از بزرگترین شرکت های متخصص در تولید، ساخت و بازاریابی خرما در داخل و خارج از ایران می باشد. انبار کارخانه ما در کرمان واقع شده است و مراکز صادراتی در سراسر جهان داریم.

ما از سال ۱۳۸۹ تولید، صادرات و بسته بندی خرما و سایر میوه های خشک ایرانی را آغاز کرده ایم، اما تجربه ما بهترین ها را در استراتژی های تجاری ارائه می دهد.

در طول سال ها، ما اعتماد مشتریان خود را از طریق تعهد به حفظ کیفیت محصول و رعایت برنامه های تحویل به دست آورده ایم. ما خرما را به کشورهای مختلف جهان از جمله ویتنام، آلمان، چین، روسیه، بنگلادش، هند، پاکستان ،کانادا، امارات، عراق، قطر، مراکش، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان و غیره صادر می کنیم.

ما خرماهای باکیفیت مختلفی داریم مثل مضافتی، پیارم، زاهدی، استعمران، شاهانی، کبکاب، ربی و خاصوییی که در تمام ایام سال موجود است. خرمای تازه و خشک و همچنین بدون هسته را نیز در بسته بندی های مختلف عرضه می کنیم. علاوه بر این، بسته های ویژه ای را در ماه مبارک رمضان یا مناسبت های دیگر به صورت عمده و در اوزان مختلف از ایران به سراسر جهان ارائه می دهیم.

برای خرید انواع خرمای ایرانی با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده خرما ایرانی

قیمت عمده خرما_ شرکت تجارت پویا(شادیز9

با توجه به حجم بالای درختان خرما، مزارع مساعد و آب و هوای مناسب، میزان تولید این میوه جادویی و مفید در ایران به ویژه شهرهای جنوبی بسیار زیاد است.

به همین دلیل خرما یکی از مهم ترین کالاها و مواد غذایی صادراتی در ایران است. برای خرید و استعلام قیمت خرمای ایرانی با ما تماس بگیرید. (قیمت خرمای ایرانی | خرمای شادیز) این شرکت خرمای ایرانی را با کیفیت استاندارد صادراتی تهیه و در اختیار مشتریان جهانی قرار می دهد.

چشم انداز ما تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو جهانی خرما و محصولات خرمای با کیفیت است. با سالها تجربه خوب در این صنعت، هدف و رسالت ما جلب رضایت مشتری است. امکانات ما در خاورمیانه ظرفیت ذخیره سازی بالایی دارد که ما را به یکی از بزرگترین فروشندگان خرما تبدیل می کند.

⇐ با ما در ارتباط باشید

خرما

بازار خرمای ایرانتامین کننده خرماتولید کننده خرما ایرانیتولید کننده خرمای ایرانیخرمای با کیفیت ایرانیخرمای درجه یک ایرانیخرمای شادیزخرمای ممتاز ایرانیخرید آنلاین خرما ایرانیخرید خرما ایرانیخرید خرمای تازهخرید خرمای خشکخرید خرمای صادراتیسته بندی خرماشرکت بسته بندی خرماشرکت تولید کننده خرماشرکت صادرکننده خرماعرضه خرمای عمدهفروش عمده خرما ایرانیفروشنده خرمای ایرانیقیمت خرما ایرانیقیمت خرمای صادراتیقیمت عمده خرماقیمت عمده خرما ایرانیکارخانه خرما در ایرانکارخانه خرمای ایرانکارخانه خرمای شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *