کشمش سبز کاشمر – عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی

کشمش سبز کاشمر - عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی - شرکت شادیز

کشمش سبز کاشمر – عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی: شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز تولید کننده کشمش صادراتی عرضه کننده انواع کشمش ایرانی و خشکبار ایرانی با بیش از ۲ دهه سابقه و اعتبار آماده همکاری با تجار جهانی می باشد.

کشمش سبز کاشمر – عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی

کشمش سبز رنگ نسبتاً یکنواختی دارد و ممکن است از سبز یا سبز روشن تا زرد متغیر باشد. کشمش کاشمر با نام های کشمش سبز بلند و کشمش سبز جامبو نیز شناخته می شود. طعم آن طبیعی تر است و در منطقه کاشمر-ایران می روید.
کشمش انگور خشکی است که هم به عنوان تنقلات و هم در آشپزی قابل استفاده است. کشمش به دلیل خواص بسیار مورد توجه بسیاری از کشورهاست. کشورهای ایران، ترکیه و آمریکا از برترین تولیدکنندگان کشمش در جهان هستند.

کشمش ایرانی – کاشمر

کشمش ایرانی - کاشمر - کشمش سبز کاشمر - عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی - شرکت شادیز

شهرستان کاشمر با ۴ هزار هکتار باغ انگور برای تولید انگور مرغوب و کشمش بی نظیر به عنوان قطب بزرگ تولید کشمش در ایران و جهان شناخته می شود. کشمش کاشمر از نظر کیفیت، شیرینی، زودرسی و عاری از آلودگی خاک و عدم تماس خوشه با خاک منحصر به فرد است، به طوری که انگور شهرستان کاشمر به دلیل عدم وجود سموم شیمیایی در خاک، مراحل کاشت و برداشت هیچ گونه باقیمانده سمی ندارد.  ۲۵ درصد انگور کاشمر به صورت تازه مصرف می شود و ۷۵ درصد دیگر به کشمش تبدیل می شود. کشمش تولیدی کاشمر که به دو صورت سبز و طلایی فرآوری می شود به کشمش سبز کاشمر معروف است که مورد تقاضای بسیاری از کشورهاست.

کشمش کاشمر با بسته بندی های ۵، ۱۰، ۱۲.۵، ۱۵ و ۲۰ کیلوگرمی با نام کشمش سبز  قلمی- بلند کاشمر توسط شرکت تجارت پویا (برند شادیز) به عنوان تولید کننده و عرضه کننده شناخته شده این محصول به خریداران سراسر دنیا عرضه می شود.

کشمش ایرانی شادیز | قیمت و خرید کشمش

کشمش ایرانی شادیز | قیمت و خرید کشمش - کشمش سبز کاشمر - عرضه کننده و تولید کننده کشمش ایرانی - شرکت شادیز

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز تولید کننده کشمش صادراتی عرضه کننده انواع کشمش ایرانی و خشکبار ایرانی با بیش از ۲ دهه سابقه و اعتبار آماده همکاری با تجار جهانی می باشد.

برای خرید و واردات بهترین کشمش ایرانی صادراتی و همچنین اطلاع از قیمت آن می توانید از تیم پشتیبانی ما استفاده کنید. با شبکه قدرتمند شادیز می توانید بهترین کشمش صادراتی را در هر زمانی از شبانه روز استعلام کنید.

برای خرید، صادرات و واردات بهترین کشمش ایرانی با تیم پشتیبانی و فروش ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

کشمش

برترین تولیدکنندگان کشمشبزرگترین شرکت تولیدکننده کشمشتامین کنندگان کشمشتولید کننده و عرضه کننده کشمشتولیدکننده کشمش ایرانیتولیدکننده کشمش سبزخرید کشمش ارزانخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش سبز صادراتیخرید کشمش سبز کاشمرخرید کشمش صادراتیخرید کشمش کاشمرخرید کشمش مرغوبخواص کشمشصادرات کشمش ایرانیصادرکنندگان کشمش ایرانصادرکنندگان کشمش کاشمرصادرکننده کشمش سبزصادرکننده کشمش سبز  قلمیصادرکننده کشمش کاشمرعرضه عمده کشمش ایرانیفروش کشمشفروش کشمش ایرانیفروش کشمش سبزقیمت کشمش سبز  قلمیقیمت کشمش کاشمرقیمت و خرید کشمشقیمت و خرید کشمش سبزکشمش ارگانیک ایرانیکشمش ایرانیکشمش ایرانی شادیزکشمش ایرانی کاشمرکشمش تولیدی کاشمرکشمش سبز  قلمیکشمش سبز  قلمی کاشمرکشمش سبز ایرانیکشمش سبز شادیزکشمش سبز کاشمرلیست قیمت کشمش ایرانیمرکز خرید کشمشواردات کشمش ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *