تامین کننده و صادر کننده بادام مامایی _ بازرگانی شادیز

تامین کننده و صادر کننده بادام مامایی

تامین کننده و صادر کننده بادام مامایی _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

تامین کننده و صادر کننده بادام مامایی

بادام مامایی از مرغوبترین انواع بادام درختی است که تنها در استان چهارمحال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رور تولید می گردد این بادام پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و میزان چربی بسیار با کیفیت است.بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف خارجی مانند کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد و از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید صابون و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد به طور کلی مرغوبترین بادام مامایی کشور در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد و از این منطقه نیز به کشورهای متعدد صادر می گردد مغز بادام مامایی درشت است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی مرغوب را بصورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم و دست اول از تولید کنندگان اصلی تامین می گردد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات این محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

تامین کننده بادام ماماییتامین کننده و صادر کننده بادامصادر کننده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *