بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران

بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران_ شرکت شادیز

بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران:شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) یکی از معتبرترین تامین کنندگان و صادرکنندگان انواع کشمش با کیفیت در ایران است.
گروه بازرگانی و تیم متخصص شادیز، با سال ها تجربه در صنعت خشکبار و دانش غنی محصول، جایگاه غالبی را به عنوان تولید کننده، تامین کننده و صادرکننده پیشرو در بازار به دست آورده است.

بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران

گروه های متعددی در ایران به عنوان تولید کننده کشمش فعالیت دارند اما شرکت های شناخته شده بیشتر همان بزرگترین صادرکننده ها و گروه های بازرگانی می باشند.

بدون شک کشمش یکی از بهترین میوه های موجود در جهان می باشد. کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده کشمش و همچنین سایر محصولات  خشکبار در دنیا شناخته می شود که این محصول را از طریق شرکت های بازرگانی به سایر کشور های مختلف صادر می نماید.

شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) یکی از معتبرترین تامین کنندگان و صادرکنندگان انواع کشمش با کیفیت در ایران است.
گروه بازرگانی و تیم متخصص شادیز، با سال ها تجربه در صنعت خشکبار و دانش غنی محصول، جایگاه غالبی را به عنوان تولید کننده، تامین کننده و صادرکننده پیشرو در بازار به دست آورده است.

 این مجموعه به مشتریان در بخش های عمده فروشی،خرده فروشی، تولیدی،صنعتی و خدمات غذایی خدمات ارائه می دهد و محصولات معمولی و ارگانیک را ارائه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

آیا کشمش برای شما مفید است؟ این ۱۳ مزیت به شما خواهد گفت

آیا کشمش برای شما مفید است؟ این 13 مزیت به شما خواهد گفت - بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران_ شرکت شادیز

غذاهای فوق العاده خوشمزه، سالم و مغذی زیادی وجود دارد که توسط طبیعت مادر ارائه می شود که ما می توانیم در هر زمان از آنها لذت ببریم. یکی از این ابرغذاها کشمش است که مواد مغذی بسیار زیادی دارد.

کشمش اساساً انگور خشک است که حاوی چندین ماده مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتونوترینت ها، پلی فنول ها و چندین فیبر رژیمی دیگر است. همه اینها باعث می شود که کشمش برای کسانی که به سلامتی و تندرستی خود اهمیت می دهند مناسب باشد.

فواید کشمش برای سلامتی را بررسی کنید:

۱. کمک به هضم غذا

۲. درمان نفخ و ترشی

۳. کمک به کم خونی

۴. کمک به پیشگیری از سرطان

۵. کمک به درمان عفونت

۶. کمک به کاهش ضعف جنسی

۷. تقویت بینایی

۸. مراقبت از دهان و دندان

۹. مدیریت وزن

۱۰. تقویت و استحکام استخوان ها

۱۱. زیبایی پوست

۱۲. حفظ سلامت مو

۱۳. تنظیم فشار خون

قیمت انواع کشمش ایران

قیمت انواع کشمش ایران - بزرگترین شرکت تولیدکننده و صادرکننده کشمش در ایران_ شرکت شادیز

به طور کلی شش نوع کشمش شناخته شده وجود دارد که ما در اینجا آنها را طبقه بندی کرده ایم.

  1. کشمش معمولی یا سیاه
  2. کشمش طلایی
  3. کشمش سلطانا
  4. مویز
  5. کشمش آفتاب – خشک
  6. کشمش سبز

قیمت کشمش تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد که برخی از این عوامل در کیفیت کشمش نقش مستقیم دارند. نوع، رنگ، درصد رطوبت،سطح سلامت محصول،ارگانیک یا غیر ارگانیک بودن و.. از جمله این عوامل می باشد.

جهت مشاوره، خرید، دریافت قیمت روز و یا صادرات/واردات کشمش باکیفیت با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

کشمش

انواع کشمش ایرانبزرگترین شرکت تولیدکننده کشمشبزرگترین صادرکننده کشمشتامین کنندگان کشمش ایرانیتامین کننده و صادرکننده کشمشتولیدکننده و صادرکننده کشمش ایرانیتولیدکننده و صادرکننده کشمش و خشکبارخرید انواع کشمش ایرانخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش ایرانیخواص کشمششرکت تولید و صادرات کشمششرکت تولیدکننده کشمششرکت صادرات کشمششرکت صادرکننده کشمش ایرانیشرکت صادرکننده کشمش در ایرانصادرکنندگان کشمشصادرکنندگان کشمش با کیفیت در ایرانصادرکننده کشمش ارگانیکصادرکننده کشمش در ایرانعرضه و صادرات کشمشفروش عمده کشمش صادراتیفواید کشمشفواید کشمش برای سلامتیقیمت انواع کشمشقیمت انواع کشمش ایرانقیمت خرید کشمشقیمت روز کشمشقیمت عمده کشمشقیمت فروش کشمشقیمت کشمشقیمت کشمش صادراتیکارخانه کشمش شادیزکشمش صادراتی شادیزمزیت های کشمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *