خرید و قیمت عمده انجیر خشک استهبان

خرید و قیمت عمده انجیر خشک استهبان_ شرکت خشکبار شادیز

خرید و قیمت عمده انجیر خشک استهبان :ما انواع آجیل و میوه های خشک از جمله انجیر خشک را ارائه می دهیم. این میوه خشک شده خوشمزه از کشاورزان مورد اعتماد منطقه استهبان در استان فارس تهیه می شود.  انجیر های خشک شده عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پویا (شادیز) به دلیل طعم لذیذ، ارزش غذایی بالا، کیفیت برتر و قیمت مناسب بسیار معروف هستند.

خرید و قیمت عمده انجیر خشک استهبان

ما انواع آجیل و میوه های خشک از جمله انجیر خشک را ارائه می دهیم. این میوه خشک شده خوشمزه از کشاورزان مورد اعتماد منطقه استهبان در استان فارس تهیه می شود.  انجیر های خشک شده عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پویا (شادیز) به دلیل طعم لذیذ، ارزش غذایی بالا، کیفیت برتر و قیمت مناسب بسیار معروف هستند.

استان فارس به ویژه منطقه استهبان به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده  انجیر تازه و خشک در ایران و  جهان شناخته می شود. بیش از۹۵ درصد انجیر خشک تولیدی و صادراتی ایران در استان فارس(استهبان(نی ریز و..) تولید می شوند. انجیر های تولید شده در استهبان به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد دارای کیفیت خوب و طعم لذیذی هستند و همیشه در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارند.

شرکت بازرگانی پویا با برند شادیز یکی از مجموعه های فعال در زمینه عرضه، فروش و صادرات عمده انجیر خشک استهبان می باشد که سال هاست از طریق تماس مستقیم با کشاورزان برتر در این حوزه ، نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در سراسر جهان را برآورده می کند.

جهت خرید انجیر خشک درجه یک از مجموعه شادیز می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز انجیر خشک صادراتی شادیز

قیمت روز انجیر خشک صادراتی شادیز

از لحاظ اندازه ، رنگ و کیفت انجیر خشک دارای انواع و قیمت های متفاوتی است.

انجیر خشک استهبان از نظر دانه بندی به صورت زیر درجه بندی می شود: مثلا گفته می شود انجیر A یا انجیر ۲A و انجیر ۳A ، حال منظور از حرف A چیست ؟ بر اساس استاندارد تولید کنندگان ، اندازه انجیر را با ۳ حرف انگلیسی مشخص می کنند : A ، B و C . می دانم که هنوز مفهوم این حروف برای شما مشخص نیست. برای درک بهتر، به جدول زیر توجه کنید.

انجیر خشک از نظر رنگ طیف گسترده ای از رنگها از سفید تا تیره را شامل می شود . و هرچه رنگ تیره تر باشد به نسبت از قیمت انجیر کاسته می شود ، البته قیمت گذاری طبق رنگ به تنهایی انجام نمی شود و نیازمند به تخصص و تجربه در این زمینه است.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز با سالها فعالیت در این حوزه؛ همه چیز را در مورد انجیر خشک می داند و آماده ارائه خدمات متنوع به شماست.

برای خرید محصولات ما، مشاوره و  دریافت قیمت روز انجیر خشک می توانید با کارشناسان شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

انجیر خشک

انجیر خشک ایرانیانجیر خشک چیست؟انجیر خشک شادیزانجیر خشک صادراتی استهبانانجیر خشک صادراتی شادیزانواع انجیر خشک صادراتیبازار خرید و فروش انجیر خشکبازار فروش انجیر خشکبازرگانی خشکبار شادیزبهارین عرضه کننده انجیر خشک ایرانتولید انجیر خشکتولید کننده و صادرکننده انجیر خشکخرید آنلاین انجیر خشکخرید انجیر خشک ارزانخرید انجیر خشک ارزان قیمتخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک از تولیدکنندهخرید انجیر خشک استهبانخرید انجیر خشک درجه یکخرید انجیر خشک دستچینخرید انجیر خشک صادراتیخرید انجیر خشک صد یکخرید انجیر خشک101خرید عمده انجیر خشک از استهبانخرید عمده انجیر خشک شدهخرید و فروش انجیر خشکخرید و قیمت انجیر خشکخواص انجیر خشکصادرات انجیر خشکصادرات عمده انجیر خشک استهبانصادرات عمده انجیر خشک به اروپاصادرات و خرید انجیر خشکصادرکننده انجیر خشکعرضه عمده انجیر خشکعرضه کننده انجیر خشکعرضه، فروش و صادرات انجیر خشکعمده فروشی انجیر خشکفروش عمده انجیر خشکفروش عمده انجیر خشک ایرانیفروش عمده انجیر خشک با کیفیتفروش و صادرات انجیر خشکفروشنده انجیر خشک صادراتیقیمت انجیر خشک 1401قیمت انجیر خشک استهبانقیمت انجیر خشک برای صادراتقیمت انجیر خشک در بازارقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت انجیر خشک صادراتی عمده ایرانیقیمت انجیر خشک فارسقیمت خرید انجیر خشکقیمت روز انجیر خشکقیمت روز انجیر خشک صادراتیقیمت عمده انجیر خشکقیمت فروش انجیر خشکمراکز خرید انجیر خشکمرغوب ترین نوع انجیرمرکز خرید انجیر خشکمرکز فروش انجیر خشکنحوه تولید انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *