کشمش سلطانی ارگانیک – فروش عمده کشمش ایرانی

کشمش سلطانی ارگانیک - فروش عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

کشمش سلطانی ارگانیک – فروش عمده کشمش ایرانی:کشورهای زیادی هستند که کشمش سلطانی ارگانیک می فروشند، اما بهترین کشمش سلطانای ارگانیک مخصوص ایران است. کشمش های ارگانیک ایرانی بهترین طعم را می دهد. برای خرید کشمش سلطانی ارگانیک می توانید با تامین کنندگان خاص کشمش از جمله شرکت تجارت پویا(شادیز) تماس بگیرید.

کشمش سلطانی ارگانیک – فروش عمده کشمش ایرانی

کشمش سلطانی یا سلطانا یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات و فروش عمده می باشد. این محصول یکی از بهترین محصولات تاکستان های استان قزوین و ملایر استان همدان و همچنین قوچان استان خراسان در ایران است و در دو نوع دانه ای و بی دانه ارگانیک و معمولی در ایران تولید می شود که از نمونه بدون هسته و ارگانیک آن برای صادرات استفاده می شود.

کشمش سلطانی ارگانیک بدون گوگرد و مواد نگهدارنده، از میوه های خشک شده انگور تازه بدون هسته است که منشا آن ایران می باشد.  کشمش سلطانا معمولا کوچکتر، آبدارتر و رنگ روشن تر از کشمش سیاه است. تفاوت های اصلی بر اساس فرآیند خشک کردن است، زیرا کشمش سلطانی به آرامی با روغن ارگانیک پوشانده می شود و سپس بدون افزودن مواد نگهدارنده یا گوگرد خشک می گردد.

ارزش غذایی کشمش ارگانیک

ارزش غذایی کشمش ارگانیک _ کشمش سلطانی ارگانیک - فروش عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

به دلیل کم آب بودن کشمش ارگانیک سلطانا تبدیل به یک میوه مغذی متراکم می شود که سرشار از فیبر رژیمی، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن است. کشمش های ارگانیک ما حاوی مقدار کمی سدیم و سرشار از ویتامین‌های B هستند، بنابراین هضم را تشویق می‌کنند، به افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون، تقویت استخوان‌ها و بهبود سلامت قلب کمک می‌کنند.

کشمش سلطانی ارگانیک محصول فوق العاده همه کاره است که می توانید به عنوان یک میان وعده در طول روز از آن لذت ببرید. سلطان‌های ارگانیک طعمی تند و همچنین قوام چسبناکی دارند، بنابراین برای گرانولا، کلوچه‌ها و کیک های خانگی شما مناسب هستند. همچنین می توانید آنها را با غلات سرد و گرم، ماست و فرنی خود مخلوط کنید. آنها با هدف افزودن شیرینی و بافت جویدنی به بسیاری از غذاهای خوش طعم نیز خدمت می کنند. به عنوان مثال، خورش، سس، سالاد، برنج، و گوشت. کشمش ۱۰۰٪  ارگانیک سلطانا می تواند یک محصول ضروری در هر رژیم غذایی باشد.

توصیه می‌کنیم کشمش سلطانی بدون گوگرد را در یک ظرف دربسته یا در بسته‌بندی پلاستیکی و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. برای ماندگاری بیشتر آنها را در یخچال نگهداری کنید.

فروش عمده کشمش ایرانی

فروش عمده کشمش ایرانی _ کشمش سلطانی ارگانیک - فروش عمده کشمش ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

فروش عمده و صادرات انواع کشمش ایرانی از طریق کارخانه خشکبار شادیز انجام می شود. کارخانه خشکبار شادیز بزرگترین و بهترین عرضه کننده کشمش در ایران می باشد.

این واحد با توجه به اینکه ایران سومین کشور برتر دنیا در زمینه تولید کشمش و پنجمین کشور جهان در صادرات کشمش است، با افزایش صادرات و فروش کشمش سعی در کمک به توسعه اقتصادی و غیره دارد.

این شرکت با بهره گیری از علم روز و کارشناسان مجرب آماده ارائه بهترین خدمات و تولیدات به مشتریان خود در سراسر جهان می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شادیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

ارزش غذایی کشمش ارگانیکانواع کشمش ایرانیبهترین کشمش ایرانیتامین کنندگان کشمش ارگانیکتامین کنندگان کشمش ایرانیتامین کنندگان کشمش صادراتیتامین کننده کشمش ارگانیکتامین کننده کشمش ایرانیتامین کننده کشمش سلطاناتولید و صادرات کشمشخرید عمده کشمش ایرانیخرید کشمشخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش ایرانیخرید کشمش تیزابیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش سلطانیخرید کشمش سلطانی ارگانیکخواص کشمش ایرانیشرکت صادرات کشمشصادرات انواع کشمش ایرانیصادرات عمده کشمش ایرانیصادرات کشمش ایرانیصادرات کشمش سلطانیصادرات کشمش کاشمرصادرات کشمش ملایرصادرات و فروش کشمشصادرکننده کشمش ایرانیعرضه کشمش ارگانیکعرضه کننده کشمش صادراتیفروش عمده کشمش ایرانیفروش عمده کشمش تیزابیفروش کشمشفروش کشمش بی دانهقیمت صادرات کشمشقیمت کشمش ارگانیکقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش صادراتیکارخانه تولید و صادرات کشمشکارخانه کشمش تاکستانکارخانه کشمش تجارت پویا(شادیز)کارخانه کشمش در ایرانکارخانه کشمش شادیزکارخانه کشمش ملکانکشمش 100٪  ارگانیک سلطاناکشمش ارگانیک ایرانیکشمش سلطانی ارگانیککشمش و خشکبار شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *