بادام درختی درجه یک ایرانی _شرکت خشکبار شادیز

بادام درختی درجه یک

بادام درختی درجه یک ایرانی _شرکت خشکبار شادیز ارائه دهنده ی انواع بادام درختی درجه یک و مرغوب بصورت عمده به متقاضیان عزیز می باشد.

بادام درختی درجه یک

بادام از مغز های بسیار لذیذ با طعمی کلاسیک می باشد مغز بادام سرشار از چربی های مفید و املاح معدنی مختلف است که به تقویت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند از مغز بادام های درختی بیشتر بصورت خام،شور و یا شیرین در انواع آجیل ها استفاده می شود درخت بادام ،درختی با ریشه های مقاوم است که در رطوبت کم نیز به خوبی رشد می کند به همین دلیل در ایران هم بصورت آبیاری و هم بصورت دیم کشت می شود.

بادام های درختی در ایران انواع مختلفی دارند که شامل بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی می شود.

بادام سنگی همانطور که از نامش پیداست دارای پوسته ی بسیار سفت و محکمی است این بادام از رایج ترین نوع بادام درختی در ایران است که از مغز آن بیشتر در آجیل ها استفاده می شود از بادام سنگی علاوه بر مصارف خوراکی،در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی نیز از نوع بادام سنگی است و پوسته ی چوبی مستحکمی دارد اما از بادام سنگی با کیفیت تر است و مغز درشت تری دارد این بادام بصورت عمده در استان چهار محال بختیاری کشت می شود و خاستگاه آن نیز همین استان ذکر شده است این بادام از ارقام تجاری بادام است و میزان صادرات بالایی دارد.

بادام پوست کاغذی یا منقا از محبوب ترین و پرطرفدارترین بادام های درختی است پوسته ی این بادام بر روی مغز استحکاه کافی ندارد و براحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام پوست کاغذی از لوکس ترین انواع بادام است و قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد.

بادام های درجه یک و مرغوب دارای پوسته ی سالم و یکدست،مغز خوش طعم و نرم هم چنین درصد چربی بسیار بالایی هستند.

خواص و مزیت های بادام:

بادام سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی شامل انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان،چربی های مفیدو املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،منیزیم،آهن و روی هستند.

روغم بادام ملین و ضد یبوست است.

ویتامین E موجود در بادام سبب تقویت پوست و مو می شود.

مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود.

از بیماری پوکی استخوان پیشگیری و به درمان آن کمک می کند.

سبب کاهش وزن و تناسب اندام در افراد دارای اضافه وزن می شود.

مغز بادام همراه با شیر سبب رفع تشنگی و تقویت نیروی جسمانی می شود.

شادیز ارائه دهنده ی انواع بادام درجه یک ایرانی ،به مشتریان عزیز می باشد در صورت تمایل به خریداری محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

 

بادام

بادام درختی ایرانیبادام درختی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *