بهترین نوع پسته ،خوشمزه ترین و اقتصادی ترین پسته کدام است

بهترین نوع پسته

خشکبار شادیز به بررسی بهترین نوع پسته،خوشمزه ترین و اقتصادی نرین پسته ها میپردازد تا شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کند.

بهترین نوع پسته ،خوشمزه ترین و اقتصادی ترین پسته کدام است

از ارقام مهم و معروف پسته می توان به پسته اکبری،پسته احمدی ،پسته کله قوچی و پسته فندقی اشاره کرد البته رقم های دیگر پسته هم تولید می شوند ولی زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند این چهار نوع از محبوب ترین و پر فروش ترین پسته ها در بازارهای ایرانی و حتی جهانی هستند.

بیشترین پسته ای که حجم بزرگی از خرید و فروش داخلی و صادراتی را به خود اختصاص داده است پسته فندقی است که به فراوانی در جای جای کشت و برداشت می شود پسته فندقی از نظر ظاهری گرد و ریز است و در یک کیلو تعداد آن بیشتر از سایر پسته ها است پسته فندقی  اقتصادی ترین نوع پسته در ایران است.

پسته احمد آقایی نسبت به پسته فندقی بزرگتر و حالت کشیده تری دارد این نوع پسته از نظر کیفیت و طعم بسیار فوق العاده است و حجم صادرات فرآوانی دارد و برای آجیل نیز از آن استفاده می شود این پسته مغز قرمز رنگ و پوست استخوانی سفیدی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است.

پسته کله قوچی از نظر شکل درشت تر و گرد می باشد و در طعم بی نظیر است این پسته درصد خندانی بسیار بالایی دارد و بخاطر اندازه بزرگش جلوه ی خاصی در آجیل دارد.

نوع دیگر پسته اکبری است و همانطور که از نامش پیداست پسته بسیار بزرگی است در بازارهای جهانی به آن سوپر لانگ پیستاشیو یعنی پسته بلند و بسیار بزرگ می گویند چون این پسته نسبت به دیگر انواع آن حالت کشیده تر و بزرگ تری دارد و یکی از پسته های مجلسی و اعیانی است.

 

بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول  از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

 

پسته

اقتصادی ترین پستهبهترین نوع پستهخوشمزه ترین پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *