تولید انواع بادام مرغوب عمده در ایران _ بازرگانی شادیز

تولید انواع بادام مرغوب عمده در ایران

تولید انواع بادام مرغوب عمده در ایران _ بازرگانی شادیز به عنوان تولید کننده بزرگ بادام درختی از جمله بادام مامایی و بادام محب در ایران فعالیت می نماید.

اگر شما به دنبال تولیدکننده بادام هستید ، شرکت شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده بادام درختی می تواند خدمات ویژه ای را به خریداران عمده بادام درختی در سراسر جهان ارائه دهد.

تولید انواع بادام مرغوب عمده در ایران

تولید انواع بادام در ایران به صورت عمده انجام می گردد. که اغلب نوع بادام مامایی در حوزه ی صادرات مورد استقبال خریداران خارجی قرار گرفته است. قیمت بادام مرغوب ایرانی نسبتا بالا تر از دیگر ارقام بادام می باشد.
ایران جزء برترین تولید کنندگان بادام در جهان می باشد و رتبه پنجم در تولید این محصول برخوردار می باشد بخاطر اینکه عمده بادام با هر نژاد و کیفیتی در این کشور موجود هست.
در تولید عمده بادام در جهان می توان به سه کشور ایران، آمریکا و اسپانیا اشاره کرد. البته کشور های دیگری هم وجود دارند ولی این سه کشور مافیای تولید این محصول در جهان هستند.
بادام ایرانی نام و برند ویژه ای در جهان به خود اختصاص داده است و حتی می توان گفت که بادام مامایی ایرانی آوازه جهانی پیدا کرده است و سالیانه چندین هزار تن از این بادام در کشور های دیگر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
بیشترین مصرف بادام در جهان محصور کشور هایی همچون هند، چین، ژاپن، کره، کانادا، آمریکا و کشور های اتحادیه اروپا می باشد.

شرکت شادیز به عنوان تولید کننده بادام با کیفیت ایرانی می‌تواند از تولید به مصرف نیاز مشتریان داخلی و خارجی خود را تأمین نماید.

تولید کننده بادام مامایی شهرکرد و سامان

تولید انواع بادام مرغوب عمده در ایرانبیشترین فراوانی درخت بادام مامایی در روستاهای حاشیه زاینده شهرکرد و سامان است و بیشترین تولید کننده بادام مامایی نیز در این منطقه هستند.

شرکت شادیز نیز تولید کننده بادام مامایی است و هم در تعامل نزدیک با تولید کنندگان عمده بادام مامایی می باشد.

فروش و صادرات عمده بادام مامایی توسط شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز ، با قیمت عمده صورت می گیرد و همیشه پذیرای خریداران عمده بادام مامایی در کشورهای مختلف است.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

 

 

بادام

انواع بادام در ایرانبادام مرغوبتولید انواع بادامتولید انواع بادام مرغوبتولید بادام عمدهتولید بادام مرغوبتولید بادام مرغوب در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *