تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی

تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی:شرکت تجارت پویا(شادیز) به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان زردآلو خشک در ایران، محصولات خود را به صورت کاملا استاندارد و با مدرن ترین شکل ممکن به خریداران در کشورهای مختلف ارائه می نماید.

تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی

زردآلو خشک یکی از خشکبار صادراتی و بسیار پر طرفدار ایرانی است.این محصول به دلیل فواید بی شماری که دارد برای همه افراد از بیماران دیابتی گرفته تا کسانی که می خواهند لاغر شوند و لاغر بمانند مناسب است.
با خوردن مقدار کمی قیسی یا زردآلو خشک می توانید برای چند ساعت نیاز بدن خود را تامین کنید.

زردآلو را که در ماه های تابستان می توان به صورت تازه مصرف کرد، در صورت خشک شدن در تمام طول سال در محیط های مناسب قابل نگهداری است.. بهترین و لذیذترین زردآلو خشک دنیا که در ایران تولید می شود توسط خورشید و دی اکسید گوگرد نگهدارنده در شرایط بهداشتی فرآوری شده و برای مصرف مستقیم استفاده می شود.

شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز بیشترین توجه را به بهترین کیفیت  دارد. به منظور اطمینان از کیفیت بالای محصول، این شرکت از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته استفاده می کند. ما نقش اصلی خود را برای برآوردن نیازهای مشتری می شناسیم. در راه رسیدن به این هدف؛ ما فقط زردآلوهای خشک با بالاترین کیفیت را در کارخانه خود پردازش می کنیم زردآلوهای خشک ما در محیط تمیز رشد می کنند.

اکثر تولیدات بهداشتی همراه با کنترل کیفیت دقیق و مستمر در کارخانه مدرن و کارآمد ما تضمین می کند که محصولات ما همیشه بالاترین استاندارد را دارند. ما همچنین از ایمن ترین روش ها برای نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی زردآلو خشک استفاده می کنیم.

سالیان متمادی است که شادیز هم به عنوان پرورش دهنده و هم به عنوان تولید کننده یکی از بهترین تولیدکنندگان زردآلو خشک در ایران بوده است.
این شرکت مشخصات عرضه کننده-تولید کننده گسترده ای دارد و به خوبی می داند زردآلو خوب از کجا برداشت و خریداری می شود.سابقه طولانی و موفقیت ما در صنعت میوه خشک ما را به نقاط مختلف جهان می برد.

برای تامین انواع میوه های خشک ایرانی می توانید با ما تماس بگیرید.

صادرات قیسی زردآلو خشک

صادرات قیسی زردآلو خشک - تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

زردآلو خشک یا قیسی مانند سایر میوه های خشک بازار صادراتی خوبی دارد و این محصول توسط شرکت های صادرکننده آجیل و خشکبار به کشورهای مختلف صادر می شود:

  • صادرات زردآلو خشک به عراق
  • صادرات زردآلو خشک به گرجستان
  • صادرات زردآلو خشک به عمان
  • صادرات زردآلو خشک به روسیه
  • صادرات زردآلو خشک به امارات
  • صادرات زردآلو خشک به اروپا
  • صادرات زردآلو خشک به چین

شادیز یکی از شرکت‌های پیشگام در بازار میوه‌های خشک و متخصص در فرآوری و بسته‌بندی زردآلو خشک است. مجموعه خشکبار شادیز طیف گسترده ای از محصولات؛ زردآلو خشک (همه اندازه و نوع) را در بسته بندی های مختلف ۲ ، ۳-۵ ،۱۰ و ۱۲ کیلوگرمی با بهترین کیفیت، قیمت و خدمات را به مشتریان خود در کشورهای مختلف ارائه می نماید.

قیمت زردآلو خشک در ایران

قیمت زردآلو خشک در ایران - تولید و عرضه عمده زردآلو خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

استاندارد سایزبندی زردآلو خشک از نظر تعداد زردآلو در کیلوگرم دارای ۹ درجه است که بهترین نوع زردآلو خشک جامبو به تعداد ۸۰ تا ۱۰۰ زردآلو در کیلوگرم می باشد.

در ایران قیمت زردآلو خشک با توجه به بسته بندی، سایز بندی و  کیفیت کلی محتوای داخل بسته بندی ها تعیین می شود. هر ساله افزایش قیمت زردآلو خشک با بازار فروش زردآلوی تازه در ارتباط است.

تیم بازرگانی خشکبار شادیز در تلاش می باشد تا این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با متنوع ترین نمونه های بسته بندی به صورت کاملا استاندارد و با مدرن ترین شکل ممکن ارائه دهد.

ما به بازخورد مثبتی که از مشتریان خود دریافت می کنیم افتخار می کنیم. شادی مشتریان ما به نحو خوبی بر عملکرد ما تأثیر می گذارد. ما امسال هدف داریم که در بین کارخانه های خشکبار متمایز شویم.
کار با برند ما شما را یک قدم جلوتر در بازار قرار می دهد. کافی است برای ملاقات با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارزردآلو(قیسی)

انواع میوه خشک ایرانیبازار میوه‌های خشک ایرانیبسته‌بندی زردآلو خشکتامین کننده زردآلو خشکتولید عمده زردآلو خشکتولید کنندگان میوه خشکتولید کننده میوه خشکتولید و صادرات زردآلو خشکتولید و عرضه زردآلو خشکتولیدکننده زردآلو خشک ایرانیتولیدکننده میوه خشک در ایرانتولیدکننده و صادرکننده زردآلو خشکخرید خشکبار صادراتیخرید زردآلو خشک ایرانیخرید زردآلو خشک صادراتیخرید عمده زردآلو خشکخرید میوه خشک با کیفیتخواص زردآلو خشکزردآلو خشک (قیسی)زردآلو خشک ایرانیزردآلو خشک شادیزشرکت صادرات زردآلو خشکشرکت صادرکننده زردآلو خشکشرکت میوه خشکصادرات زردآلو خشکصادرات زردآلو خشک ارگانیکصادرات قیسی زردآلو خشکصادرکننده آجیل و خشکبارصادرکننده زردآلو خشک ایرانیصادرکننده میوه خشکعرضه زردآلو خشک ایرانیعرضه عمده زردآلو خشکعرضه میوه خشک صادراتیفرآوری و بسته‌بندی زردآلو خشکفروش زردآلو خشکفروش عمده زردآلو خشکقیمت زردآلو خشکقیمت زردآلو خشک ایرانیقیمت زردآلو خشک در ایرانقیمت زردآلو خشک صادراتیکارخانه میوه خشکمرکز خرید زردآلو خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *