خریدار بادام پوست کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز

خریدار بادام پوست کاغذی

خریدار بادام پوست کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز خریدار و فروشنده بادام پوست کاغذی بصورت عمده در ایران می باشد بادام کاغذی یکی لوکس ترین انواع خشکبار است.

خریدار بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی از محبوبترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود بادام کاغذی به بادامی می گویند که پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد به همین دلیل گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد.

بادام کاغذی را با نام بادام منقا و بادام محب نیز می شناسند از مهم ترین مزیت های بادام کاغذی درصد بالای مغز به پوست آن است میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است .

پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و جلوگیری از سفت شدن مغز آن می شود مغز بادام کاغذی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد علاوه بر کیفیت بالا، بادام کاغذی قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است بادام پوست کاغذی گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف می باشد.

بادام پوست کاغذی نیز مانند سایر انواع بادام با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد قیمت بادام کاغذی با توجه به ضخامت پوست،درشتی و ریزی هم چنین میزان مغز آن محاسبه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین بادام کاغذی را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می دهد شادیز هم چنین محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

خریدار بادامخریدار بادام پوست کاغذیخریدار بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *