خریدار بادام کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز

خریدار بادام کاغذی

خریدار بادام کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده بهترین بادام کاغذی بصورت عمده و خام به خریداران عزیز می باشد.بادام کاغذی از لوکس ترین بادام های درختی است.

خریدار بادام کاغذی

بادام کاغذی یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی شکسته می شود این بادام درصد مغز بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام مانند بادام سنگی و بادام مامایی دارد مغز بادام کاغذی طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی  دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.بادام کاغذی را با نام بادام منقا و بادام محب نیز می شناسند.بادام کاغذی منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و منیزیم است این بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و جانشین مناسبی بری میان وعده های ناسالم می باشد.

بادام کاغذی میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد این بادام با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود بادام پوست کاغذی گزینه مناسبی جهت صادرات و برای مشتریان لوکس پسند است بادام کاغذی علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن شده است .

شرکت خشکبار شادیز از تامین کنندگان بادام کاغذی بصورت عمده در ایران می باشد به دلیل افزایش تقاضای مشتریان،شرکت شادیز جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان،محصولات مرغوب سایر تولیدکنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولیدکنندگان عزیز می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خریدار بادامخریدار بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *