خرید عمده پسته فندقی کرمان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته فندقی

خرید عمده پسته فندقی کرمان _ بازرگانی شادیز مرغوبترین پسته فندقی تولید شده در کرمان را بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید عمده پسته فندقی کرمان

پسته فندقی یکی از مهم ترین پسته های صادراتی ایران است بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به استان کرمان می باشد استان کرمان با برخورداری از شرایط آب و هوایی خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است پسته فندقی کرمان طعم بسیار خوب و ظاهری مشتری پسند دارد.

پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و شکلی گرد و کروی شبیه به میوه ی فندق دارد به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در رفسنجان معرفی گردید به همین دلیل به آن پسته اوحدی نیز می گویند.

انس پسته فندقی بالا است و این به دلیل ریز بودن آن است پسته فندقی از ارزان قیمت ترین انواع پسته های تجاری ایران است از طرفی ظاهری زیبا و مشتری پسند دارد به همین دلیل کشت آن در مناطق مختلف ایران از رونق بالایی برخوردار است پسته ی فندقی بیشترین میزان تولید پسته در ایران را به خود اختصاص داده است.

پسته فندقی کرمان با انس های متنوع در کرمان تولید و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف مانند کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه صادر می گردد کشور چین و روسیه از بزرگترین خریداران پسته فندقی ایران هستند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت پسته فندقی نزدیک بودن قیمت آن به قیمت جهانی پسته است این پسته تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی در بازارهای جهانی دارد.

بازرگانی شادیز عمده پسته فندقی درجه یک کرمان را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی عمده کرمانپسته فندقی کرمانخرید پسته فندقی کرمانخرید عمده پسته فندقیعمده پسته فندقیعمده پسته فندقی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *