خرید انواع گردو کرمان _شرکت خشکبار شادیز

خرید انواع گردو کرمان

خرید انواع گردو کرمان _شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب کرمان را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به مشتریان عرضه می نماید.

خرید انواع گردو کرمان

استان کرمان از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش گردو در ایران است شهرستان بافت قطب اصلی تولید گردو در کرمان است و پس از آن شهرهای رابر و بردسیر از مناطق تولید کننده گردو در این استان می باشند انواع مختلف گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو سنگی و گردو نوک کلاغی در مناطق مختلف کرمان کشت و برداشت می شود گردوی تولید شده در کرمان طعم بسیار خوب و میزان چربی زیادی دارد و یکی از با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در ایران می باشد.

گردوی کرمان به استان های تهران،شیراز،اصفهان،هرمزگان و مشهد و البته به خارج از کشور صادر می گردد خرید و فروش گردو در کرمان از بازار بسیار پر رونقی برخوردار است هر ساله حدود ۱۶ هزار تن گرو از باغات این استان برداشت می شود.

گردو یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی کرمان علاوه بر پسته است انواع گردو در مناطق سردسیری این استان مانند بافت به خوبی رشد می کند گردو از خشکبارهای بسیار محبوب و مغذی است که خواص درمانی بسیاری دارد مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان،دیابت،بیماری های قلبی و فشار خون را کاهش می دهد.

گردو یا چهارمغز را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک کرمان را بصورت عمده و در تناژ بالا بصورت مستقیم از تولید کننده تامین و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید انواع گردوخرید انواع گردو کرمانخرید گردو کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *