خرید و فروش بادام عمده _شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام عمده

خرید و فروش بادام عمده _شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش انواع بادام درختی بصورت عمده در سراسر ایران فعالیت می نماید.

خرید و فروش بادام عمده

بادام یکی از مغزهای بسیار مقوی و خوش طعم است که از مغز آن بصورت خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها و دسرها استفاده می شود بادام از درختان سازگار با کم آبی است به همین دلیل در مناطق مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند و بطور کلی به دو دسته ی با دام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شوند بادام های تلخ طبیعتا مصرف خوراکی ندارند اما مانند بادام شیرین سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی هستند به همین دلیل از آن ها در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود بادام های شیرین عبارتند از : بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا . عرضه ی انواع بادام در بازار بصورت عمده و جزئی انجام می شود خرید بادام بصورت عمده به دلیل ارزان تر بودن قیمت آن رایج تر است بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها ،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند از مغز انواع بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از معتبر ترین مراکز تامین کننده بادام درختی در ایران است مشتریان عزیز می توانند مرغوب ترین بادام های ایرانی را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه از این مجموعه خریداری نمایند شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان،محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید فروش بادامخرید و فروش بادام عمدهخرید و فروش عمده بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *