خرید و فروش پسته در مشهد _بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته در مشهد

خرید و فروش پسته در مشهد _بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش انواع پسته درجه یک  مشهد بصورت عمده در سراسر کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش پسته در مشهد

میزان عرضه و تقاضای پسته در استان خراسان و مرکز آن یعنی مشهد از رونق بسیار بالایی برخوردار است شهر مشهد به دلیل توریستی بودن و جمعیت زیاد یکی از مراکز پر فروش پسته در ایران است پسته یکی از مهم ترین محصولات تولیدی در مناطق مختلف این استان می باشد مناطق فیض آباد،بردسکن،فردوس،قاین و.. از قطب های تولید کننده پسته ی مشهد می باشند در سال های اخیر شهر مشهد با گسترش سطح تولید پسته به یکی از بزرگترین مناطق تولید و فروش پسته در ایران تبدیل شده است انواع مختلف پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمدآقایی،پسته فندقی و پسته بادامی که به پسته مشهدی نیز معروف است در این شهر بصورت عمده تولید می گردد و پس از برداشت به کشورهای مختلف خارجی و سایر مناطق ایران صادر می گردد شرایط آب و هوایی و خاک مناسب سبب تولید پسته درجه یک و با کیفیت در مشهد شده است که میزان عرضه و تقاضای بسیار پر رونقی دارد پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و از آن بصورت خام،شور،خلال شده و پودر در مصارف خوراکی مختلف استفاده می شود .

فروش پسته همواره به عنوان یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین آجیل های ایرانی بازار بسیار پر رونقی دارد بازرگانی شادیز از عمده تامین کنندگان پسته ی مشهد بصورت دست اول و بدون واسطه در ایران می باشد. محصولات این مجموعه بدون واسطه و بصورت خام به مشتریان ارائه می گردد.

مجموعه شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان،محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید پسته مشهدخرید و فروش پسته در مشهدخرید و فروش پسته مشهدفروش پسته مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *