خرید و فروش گردو با پوست بصورت عمده _شادیز

خرید و فروش گردو با پوست

خرید و فروش گردو با پوست بصورت عمده _شادیز در زمینه ی خرید و فروش انواع گردو مرغوب در ایران فعالیت می نماید گردو از آجیل های بسیار مغذی ایرانی است.

خرید و فروش گردو با پوست

گردو،از قدیمی ترین درختان ایرانی است که در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل رشد می کند درخت گردو از درختان چند منظوره است که علاوه بر میوه،از چوب،ریشه،ساقه و برگ آن در صنایع مختلف استفاده می شود گردوهای ایرانی طعم و مزه ی منحصر به فردی دارند از این رو جزو برترین گردو ها در دنیا به شمار می آیند.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا دارای مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو منبع عالی از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،منیزیم،آهن و فسفر است که از املاح ضروری و مورد نیاز برای سلامتی بدن به شمار می رود مغز گردو چربی بسیار زیادی دارد اما چربی آن از نوع مفید بوده و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود.

گردو های ایرانی انواع مختلفی دارند و بصورت مغز و با پوست در بازار به فروش می رسند انواع گردو شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی می باشد گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

مجموعه ی شادیز،عرضه کننده ی انواع گردو با پوست بصورت عمده در سراسر ایران به مشتریان عزیز می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت دست اول و بدون واسطه به متقاضیان ارائه می گردد شادیز هم چنین محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی و با قیمت همکاری خریداری می نماید.

مشتریان عزیز می توانند جهت خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایند.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

خرید عمده گردو با پوستخرید فروش گردو با پوستخرید و فروش گردو با پوستفروش گردو با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *