خرید و فروش گردو خارجی _شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش گردو خارجی

خرید و فروش گردو خارجی _شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده انواع گردو خارجی بصورت عمده در ایران می باشد گردو از با ارزش ترین مغزهای خوراکی در دنیا است.

خرید و فروش گردو خارجی

گردوی خارجی در مقایسه با گردوهای تولید داخل قیمت مقرون به صرف تری دارد به همین دلیل از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار می باشد گردوهای خارجی وارداتی انواع مختلفی دارند و با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند از پر فروش ترین گردوهای خارجی میتوان گردو شیلی،تتتتتت  گردو آمریکایی و گردو چینی را نام برد که بصورت مغز و با پوست در بازار موجود می باشند از دیگر مزیت های گردو خارجی کاغذی بودن پوسته ی آن ها و ظاهر یکدست و زیبای آن ها است که سبب افزایش عرضه و تقاضای آن ها شده است گردوی شیلی یکی از با کیفیت ترین گردوهای خارجی است که در ایران مصرف بالایی دارد شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع گردوی خارجی بصورت عمده و با پوست در ایران می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

فواید گردو

گردو از مغزهای بسیار خوش طعم و مغذی ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مصرف گردو سبب بهبود عملکرد مغز می شود و به تقویت حافظه کمک می کند خوردن گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان،دیابت و فشار خون می شود.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش انواع گردوی خارجی در ایران بصورت گسترده فعالیت می نماید مشتریان عزیز می توانند مرغوب ترین گردوهای خارجی را با قیمت مناسب از مجموعه شادیز خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

خر ید فروش گردو خارجیخرید گردو خارجیخرید و فروش گردو خا رجیفروش گردو خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *