خرید پسته صادراتی دامغان _بازرگانی شادیز

خرید پسته صادراتی دامغان

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


خرید پسته صادراتی دامغان _بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک صادراتی دامغان را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید پسته صادراتی دامغان

شهرستان دامغان از قطب های بزرگ تولید پسته در استان سمنان می باشد شرایط خوب آب و هوایی این استان منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بسیار بالا شده است معروف ترین انواع پسته کشت شده در این شهرستان عبارتند از پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی که از ارقام صادراتی پسته به شمار می آیند پسته های دامغان علاوه بر خندانی و طعم خوب مغز بسیار تردی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است.

پسته های تولیدی دامغان متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارند انواع پسته دامغان بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیار دور باز می گردد سال های بسیار زیادی است که انواع پسته تولیدی دامغان به عنوان بهترین پسته تولی شده در ایران به بازارهای جهانی صادر می گردد.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد به خوبی رشد می کند پسته از مغز های بسیار محبوب است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد صادرات از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است که ارز آوری بسیار خوبی برای کشور دارد.

بازرگانی شاد یز انواع پسته صادراتی دامغان را بصورت دست اول و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق  راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته صادراتی دامغانخرید پسته دامغانخرید پسته صادراتی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *