درمان کم کاری تیروئید با مصرف گردو _شادیز

درمان تیروئید

درمان کم کاری تیروئید با مصرف گردو دارویی گیاهی و خانگی ،اختلال در کارکرد غده تیروئید باعث ایجاد مشکلات زیادی برای سلامتی می شود.

درمان کم کاری تیروئید با مصرف گردو

کم کاری تیروئید همان عملکرد ضعیف غده تیروئید است که عوارض بسیار زیادی را برای بیمار به همراه دارد. از مشکلات عمده این بیماری افزایش وزن و چاقی است. چون عملکرد نادرست غده تیروئید میزان سوخت و ساز بدن را کاهش می دهد در نتیجه باعث جمع شدن چربی در بدن و چاقی می شود. پزشکان دارو های مختلفی برای درمان این بیماری تجویز می کنند اما روش های سنتی و گیاهی هم وجود دارد که می تواند این بیماری را درمان و عوارض ناشی از آن را کم کند. البته دارو هایی که پزشکان تجویز می کنند اثر طولانی مدت ندارد و موقتا بیماری را مهار می کند به همین خاطر روش های سنتی و خانگی برای درمان،یک گزینه طلایی برای بیماران به شمار می رود.

وظیفه غده تیروئید تنظیم سوخت و ساز و متابولیسم بدن را بر عهده دارد که هر گونه اختلال در آن از جمله کم کاری یا پر کاری آن منجر به عوارض بسیاری می شود. وقتی تیروئید به اندازه کافی هورمون تولید نکند باعث کم کاری تیروئید می شود و وقتی بیش از اندازه هورمون تولید کند باعث پر کاری تیروئید می شود. از علائم کم کاری تیروئید می توان اضافه وزن،خشکی پوست،افزایش استرس،یبوست،افسردگی،حساسیت به سرما و اختلال در قاعدگی را نام برد.

گردو یکی از مواد غذایی است که به درمان این بیماری کمک فراوانی می کند گردوی سبز و تازه سرشار از ید است که می تواند کم کاری تیروئید را درمان کند. شما می توانید گردوی سبز را داخل شیشه بریزید و بعد به آن عسل اضافه کنید به مدت ۳۰ روز بگذارید زیر نور آفتاب بماند بعد می توانید آن را له کنید و روزی یک قاشق از آن را برای درمان استفاده کنید. هم چنین مصرف روزانه مغز گردو خشک باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود از دیگر انواع گردو که به عملکرد بهتر غده تیروئید کمک می کند. گردوی سیاه است این گردو سرشار از ید است و تاثیر باور نکردنی بر درمان کم کاری تیروئید دارد.

به امید سلامتی همه بیماران امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

شرکت شادیز از مراکز اصلی فروش انواع گردو به صورت مستقیم از تولید کننده در کشور می باشد.

جهت خرید،فروش و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

 

گردو

درمان تیروئید با گردودرمان کم کاری تیروئید با گردوکم کاری تیروئید و گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *