صادرات انواع پسته به سوئد _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته به سوئد

Pistachio nuts. Isolated on a white background.


صادرات انواع پسته به سوئد _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خندان و آب خندان ایرنی را به کشور سوئد و دیگر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

صادرات انواع پسته به سوئد

صادرات انواع پسته ایرانی در نمونه های خندان و آب خندان به کشورهای اروپایی نظیر سوئد،نروژ،روسیه،گرجستان و … انجام می شود. کشور سوئد از نظر جغرافیایی توان تولید محصولاتی که به آب و هوای خاص نیاز دارند را ندارد. از جمله این محصولات پسته است.

کشور ایران از نظر جغرافیایی و آب و هوایی در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی از جمله پسته بسیار غنی می باشد. پسته های تولید شده در ایران به دلیل تنوع بی نظیر و طعم بسیار عالی به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می گردد. در این بین حجم بسیار زیادی از پسته های تولید شده ایران به کشورهای اروپایی مانند سوئد صادر می گردد.

ارقام پسته صادراتی به سوئد

موضوع مهم در صادرات پسته به سوئد و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بحث افلاتوکسین پسته می باشد. با توجه به این که کشورهای اروپایی قوانین بسیار سختگیرانه ای در زمینه بهداشت و سلامت مواد غذایی دارند، از پسته های خندان با درصد افلاتوکسین مجاز و یا پسته های دهن بست آب خندان شده برای صادرات به این کشور استفاده می شود. نکته حائز اهمیت این است که سوئد از جمله کشورهایی است که برای صادرات به آن،نیازی به گواهی رفسنجان نمی باشد.

انواع پسته صادراتی ایران شامل ارقام فندقی،اکبری،احمد آقایی و کله قوچی است.در بین انواع پسته ،پسته فندقی خندان بهترین گزینه برای برای کشورهای شمال اروپا می باشد. علاوه بر پسته انواع مغز پسته کالک و تا حدودی مغز های رسیده نیز به کشور سوئد صادر می گردد.

انواع پسته و مغز پسته ایرانی با توجه به بازار کشور هدف و نیاز مشتری به صورت فله و بسته بندی شده به کشورهای مختلف اروپایی صادر می گردد. از جمله این بسته بندی ها می توان بسته بندی وکیوم شده،قوطی فلزی،ظروف پت و .. را نام برد.

شرکت شادیز از جمله مجموعه هایی است که در زمینه صادرات پسته به سوئد و دیگر کشورهای اروپایی  فعالیت می نماید. انواع پسته و فراورده های آن همراه با گواهی های بهداشتی و بسته بندی های مجاز به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره، با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات انواع پستهصادرات انواع پسته به سوئدصادرات پسته به سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *