صادرات بادام به روسیه و دیگر کشورها _شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام به روسیه

صادرات بادام به روسیه و دیگر کشورها _شرکت بازرگانی شادیز صادر کننده انواع بادام درختی بصورت عمده و با پوست به روسیه و دیگر کشورهای خارجی در ایران است.

صادرات بادام به روسیه

کشور روسیه از شرکای تجاری بسیار خوب ایران است انواع مختلفی از محصولات ایرانی به این کشور صادر می گردد که انواع بادام درختی از جمله آن ها است صادرات بادام به این کشور ظرفیت بالایی دارد شرکت بازرگانی شادیز مشتریان بسیار متعددی از این کشور دارد که انواع بادام ایرانی را با کیفیت بالا برای آن ها تهیه و صادر می نماید صادرات محصولات ایرانی به روسیه حجم بسیار بالایی دارد و همواره در حال رشد است انواع مختلف خشکبار مانند بادام،پسته،گردو و.. به این کشور صادر می شود این کشور مراکز فروش عمده خشکبار زیادی دارد که فرصت را برای صادرات خشکبار توسط تجار ایرانی فراهم کرده است صادرات بادام به این کشور بسیار پر رونق است بیش از نیمی از خشکبار مصرفی این کشور از طریق واردات تامین می شود که ایران سهم به سزایی در تامین آن دارد.

انواع بادام ایرانی

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام منقا

انواع بادام بصورت مغز و با پوست به این کشور صادر می گردد بادام های ایرانی مغز درشت،خوش طعم،درصد چربی بالا و خواص مغذی زیادی دارند که سبب فروش و صادرات بالای آن ها شده است تنوع خوب و قیمت مناسب بادام های ایرانی از دیگر مزیت های آن است که سبب جلب توجه مشتریان خارجی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز ،انواع مختلف بادام درختی خام و با پوست را بصورت عمده و مستقیم از باغداران معتبر در ایران تهیه و به کشورهای خارجی صادر می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید مشاورین شادیز شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهند کرد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

صادرات بادامصادرات بادام به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *