صادرات مغز پسته سبز به چین

صادرات مغز پسته سبز به چین _ کشور چین یکی از بهترین بازارهای صادراتی برای مغز پسته سبز ایرانی است، که این محصول را در حجم های بالا خریداری می کند.

صادرات مغز پسته سبز به چین

مغز پسته سبز یکی از مرغوب ترین انواع مغز پسته صادراتی ایران است که متقاضیان زیادی در کشورهای مختلف خارجی از جمله چین دارد.

صادرات مغز پسته سبز ایران به کشور چین در حجم بسیار بالایی انجام می شود.

همانطور که می دانید مغز پسته یکی از مهمترین فرآورده های پسته در ایران است. مغز پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارد اما خاص ترین نوع مغز پسته تولیدی ایران مغز پسته سبز یا همان مغز پسته پوست کنده یا کالک است.

این نوع مغز پسته با نام Green Peeled Pistachio Kernel در بازارهای جهانی شناخته می شود. مغز پسته سبز به دلیل داشتن رنگ سبز بسیار زیبا، چربی فراوان و طعم عالی برای مصارف مختلفی استفاده می شود.

چین یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت های گسترده ای دارد به همین دلیل از پسته ایران و فرآورده های آن به صورت عمده در این زمینه استفاده می کند.

در سالهای اخیر میزان صادرات مغز پسته سبز به این کشور افزایش چشمگیری داشته است که نشان دهنده علاقه مردم کشور چین به استفاده از محصول ایرانی با کیفیت می باشد.

انواع مغز پسته سبز پوست کنده صادراتی ایران به کشور چین شامل تمامی گرید های این محصول بوده و از گرید A تا F را شامل می شود.

گرید بندی این محصول بر اساس رنگ سبز آن انجام می شود. به طور کلی مغز پسته سبز شامل ۶ گرید اصلی است که ۴ گرید اول شامل مغز  پسته های کاملا سالم است و دو گرید دیگر را مغز پسته های لپه و شکسته تشکیل می دهد.

اولین گرید این محصول با نام S شناخته می شود که کیفیت بسیار بالا و البته قیمت بالاتری نسبت به سایر گریدهای مغز پسته سبز دارد.

بازرگانی خشکبار شادیز یکی از تولید کنندگان انواع پسته و مغز پسته صادراتی  ایران می باشد.

کلیه مراحل تولید، فرآوری ، بسته بندی، فروش و صادرات محصولات توسط تیم مجرب شرکت پسته و مغز پسته شادیز به صورت تخصصی انجام می شود.

در این مجموعه با توجه به ادغام کلیه مراحل محصولات با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه به خریداران عرضه می گردد.

قیمت صادرات مغز پسته ایران به چین

قیمت صادرات مغز پسته ایران به چین

مغز پسته ایران به کشورهای مختلفی در دنیا صادرات می شود؛ که چین یکی از اصلی ترین خریداران مغز پسته های ایرانی محسوب می شود.

قیمت صادرات مغز پسته با توجه به عوامل و پارامتر های مختلفی محاسبه می شود که برخی از این پارامتر ها عبارتند از:

  • نوع محصول
  • حجم سفارش محصول
  • نوع بسته بندی
  • محل و نحوه تحویل بار

علاوه بر موارد فوق ویژگی ها و عوامل دیگری نیز بر قیمت محصول تاثیر گذار است به همین دلیل توصیه می کنیم با افراد با تجربه در این زمینه مشورت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز محصولات می توانید با مشاورین فروش و صادرات مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

مغز پسته

GPPKGreen Peeled Pistachio Kernelصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانیصادرات مغز پسته به چینکغز پسته سبز شادیزمغز پسته ایرانیمغز پسته سبزمغز پسته سبز کالکمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *