صادر کنندگان پسته مرغوب رفسنجان

صادر کنندگان پسته مرغوب رفسنجان

صادر کنندگان پسته مرغوب رفسنجان / پسته تولیدی در رفسنجان توسط صادر کنندگان مختلف از جمله شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز به اقصی نقاط جهان ارسال می شود.

صادر کنندگان پسته مرغوب رفسنجان

خریدار زیادی در دنیا برای پسته رفسنجان وجود دارد ، نه تنها پسته بلکه مغز پسته رفسنجان نیز برای عمده فروشی است.

رفسنجان شهری در کرمان ، ایران است. رفسنجان مشهورترین مرکز تولید پسته در ایران است. پسته رفسنجان نام شناخته شده ای در این بازار است. در واقع این پسته به دلیل عملکرد مثبت در این بازار به یک مارک تجاری تبدیل شده است.

پسته تولیدی در ایران به پنج دسته اصلی تقسیم می شود: اکبری ، احمد آقایی ، بادامی ، فندقی و کله قوچی. نام معروف رفسنجان با عملکرد مثبت شرکت های پسته مربوط به نوع خاصی از پسته نیست. در واقع بسیاری از شرکت ها و همچنین شهرهای ایران به دلیل عملکرد مثبت آنها در بازار شناخته شده اند.

آیا پسته های رفسنجان انواع خاصی از پسته های ایرانی هستند؟

پسته رفسنجان

پاسخ این سوال منفی است. در واقع ، تولید کنندگان مشهور بسیاری در بازار رفسنجان وجود دارند که انواع مختلفی تولید می کنند. به طور خاص ، شرکت ها توانسته اند نام خود را به عنوان تامین کننده برخی از کیفیت ها در بازار گسترش دهند.

شرکا پسته شادیز نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شرکت پسته بیش از ۱۰ سال سابقه فروش و صادرات پسته ایرانی دارد.

به عنوان مثال ، پسته فیض آباد در بازار خراسان نیز بسیار شناخته شده است. اما این محصول نوعی پسته نیست و در واقع فیض آباد شهری است که پسته های سفید و بلند به نام “بادامی” تولید می کند.

انواع پسته تجاری در رفسنجان

شناخته شده ترین انواع پسته در ایران به پنج دسته زیر تقسیم می شوند:

اکبری: این نوع پسته در استان کرمان به ویژه در شهرستان انار تولید می شود و نوعی پسته بلند محسوب می شود.

احمد آقایی: پسته احمد آقایی در رفسنجان بیشترین میزان تولید را دارد و یکی از ارقام پسته بلند است.

بادامی: این نوع پسته بیشتر در خراسان یافت می شود اما مقدار کمی از آن در استان کرمان و بیشتر در منطقه زرند تولید می شود.

فندقی: تولید پسته فندقی در رفسنجان زیاد نیست اما استان کرمان تولید بالایی از این نوع پسته دارد.

کله قوچی: پیش از این پسته کله قوچی در بازار بسیار محبوب بود و تولید آن در رفسنجان زیاد بود اما اکنون بیشتر این درختان به نوع احمد آقایی پیوند زده می شوند.

با این حال ، مقدار قابل توجهی پسته تولید شده در سایر شهرها و استانهای ایران برای فروش عمده به رفسنجان منتقل می شود.

صادر کنندگان پسته از رفسنجان

 

صادر کنندگان پسته از رفسنجان

پسته رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که صادرات آن از طریق شرکتهای صادر کننده این محصول به بیش از ۲۶ کشور دنیا امکان پذیر می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین صادر کنندگان پسته از رفسنجان، آمادگی دارد تا با عقد قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت ،مراودات تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

شما خریداران  عزیز می توانید برای تامین انواع پسته و همچنین مغز پسته رفسنجان به صورت خام و یا نمکی با همکاران ما در گروه بازرگانی پسته و خشکبار شادیز در تماس باشید.

مشاوره و فروش

 

پسته

انواع پسته رفسنجانپسته رفسنجانپسته شادیزپسته مرغوبپسته مرغوب رفسنجانپسته مرغوب شادیزخرید پسته رفسنجانشرکت صادرات پستهشرکت صادرات پسته رفسنجانصادر کنندگان پستهصادر کنندگان پسته ایرانصادر کنندگان پسته رفسنجانصادر کنندگان پسته مرغوبصادر کنندگان مغز پستهصادر کننده پستهصادر کننده پسته رفسنجانصادرات پسته رفسنجانفروش پسته رفسنجانقیمت پسته رفسنجانمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *