عرضه کننده خرما در هند | صادرکننده خرمای ایران

عرضه کننده خرما در هند | صادرکننده خرمای ایران

عرضه کننده خرما در هند | صادرکننده خرمای ایران _ انواع خرمای درجه یک ایران در حجم بالا در بازار هند عرضه می شود. شرکت بازرگانی شادیز ارقام مختلف این محصول به ویژه نمونه های مضافتی و پیارم را با بسته بندی مورد تایید تجار هندی و عموما در کارتن های ۱۰ کیلویی به خریداران ارائه می نماید.

عرضه کننده خرما در هند | صادرکننده خرمای ایران

یکی از عرضه کننده های عمده خرمای ایران در بازار هند گروه تجاری خشکبار شادیز می باشد که شاهد ارائه قیمت های مناسب و کیفیت عالی در بازار هند توسط این شرکت هستیم.

کشور هند به دلیل جمعیت بالا و حضور بیش از ۲۰۰ میلیون مسلمان،بزرگترین واردکننده خرما در جهان است . کشور ایران پس از عراق و امارات بزرگترین صادرکننده این محصول به هند بوده است.

بازار خرما در هند

بازار خرما در هند

بازار هند از محصول خرمای ایران بسیار استقبال می نماید . بر اساس اطلاعات وزارت بازرگانی هند، صادرات مستقیم خرمای ایران به هند در سال های اخیر به بیش از ۲۸ میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده بازار پر رونق خرمای ایران در بازار این کشور است.

عمده خریداران خرمای ایران در ایالت هایی که بافت جمعیتی مسلمان دارند مانند ایالت های شرقی هند از جمله بنگال غربی و همچنین مناطق شمالی هند در کشمیر مستقر هستند. ایالت ماهاراشترای ، گجرات و ..  از جمله مناطقی از هند هستند که در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان تقاضای بسیار بالایی برای انواع خرمای ایرانی دارند.

تاجران این کشور هر ساله انواع مختلف خرما را در حجم بالا از ایران خریداری می نمایند. شناخته شده ترین انواع خرمای ایرانی در بازار هند، خرمای مضافتی (خرمای کیمیا) و خرمای پیارم (خرمای مریمی) است.

صادر کننده خرمای ایران به هند

 

صادر کننده خرمای ایران به هند

گروه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده های انواع خرما ایران به هند و سایر کشورهای آسیایی شناخته شده می باشد.

همانطور که گفته شد از جمله انواع خرما هایی که اکثر بازرگانی های صادر کننده خرمای ایران به هند ارسال می کنند ارقام مضافتی و پیارم است.

این دو نوع خرما از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع خرما در هند است که هر ساله حجم بالایی از تولیدات ایران توسط بزرگترین صادر کننده های آن به هند صادرات می شود.

برای صادرات خرما به هند باید پارامتر های مختلف از جمله کیفیت ، قیمت و همچنین بسته بندی محصول به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

شرکت های صادرکننده بسیار زیادی وجود دارند که انواع خرمای مرغوب ایران را به سایر کشور ها ارسال می کنند، کارشناسانی که در این شرکت های بازرگانی فعالیت دارند می توانند تمام امور مربوط به صادرات کالای شما را انجام دهند.

شرکت بازرگانی شادیز مجموعه ای است که بهترین انواع خرمای صادراتی را با درجه کیفیت بالا برای ارسال به بازار های بین المللی و کشور های مختلف به ویژه هند استفاده می نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید محصول و اطلاع از قیمت روز محصولات می توانید با واحد بازرگانی شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

خرما

بازار خرما در هندبشرکت صادرات خرماخرما ایرانی در هندخرما پیارمخرما مضافتیخرمای ایرانیخرمای شادیزخرمای صادراتی ایرانشرکت صادرکننده خرماشرکت عرضه کننده خرماصادر کننده خرمای ایرانصادرات خرماصادرات خرما به هندصادرات خرما پیارمصادرات خرما مضافتیصادرکننده خرماصادرکننده خرما ایرانیعرضه خرماعرضه خرما در هندعرضه خرما صادراتیعرضه کننده خرماعرضه کننده خرما در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *