مرکز خرید پسته و مغز پسته ایرانی

مرکز خرید پسته و مغز پسته ایرانی

مرکز خرید پسته و مغز پسته ایرانی _  مجموعه تولیدی شادیز  به عنوان مرکز اصلی خرید انواع پسته و مغز پسته با کیفیت در ایران شناخته می شود.

مرکز خرید پسته و مغز پسته ایرانی

پسته و مغز پسته از مهمترین  کالاهای صادراتی ایران پس از فرآورده های نفتی به شمار می آیند. شرکت پسته شادیز مرکز معتبر و اصلی خرید انواع پسته و مغز پسته ایرانی است.

کشور ایران در زمینه تولید انواع پسته و مغز پسته و همینطور دیگر انواع فرآورده های این محصول در رده بندی مطرح جهانی است.

تولید پسته در ایران قدمتی بسیار طولانی دارد و کشور ایران به عنوان مرکز اصلی تولید پسته در دنیا شناخته می شود. ایران از نظر آب و هوا شرایط بسیار مساعدی برای کشت و تولید پسته دارد از این رو پسته و مغز پسته های ایرانی طعم عالی و کیفیت بسیار بالایی دارند.

انواع مختلفی از پسته و مغز پسته در ایران تولید می شود که با توجه به نیاز بازار مقصد توسط شرکت ها و مراکز متعدد به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود.

حال سوال اینجاست که مرکز  اصلی خرید این محصول ایرانی کجاست؟

با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت می توان شناخته شده ترین برند ها و شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پسته و مغز پسته را یافت.

شرکت بازرگانی شادیز؛ از مراکز اصلی خرید و فروش و صادرات این محصول ایرانی به شمار می رود.

البته این مجموعه خود به عنوان تولید کننده نیز شناخته می شوند از این رو اطلاعات قیمتی و شرایطی این مجموعه به عنوان مرجع شناخته شده و به عنوان مرکز اصلی خرید این محصول ایرانی به شمار می رود.

خدمات متعدد گروه تولیدی پسته و مغز پسته شادیز:

شرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیز به عنوان یکی از مرکز های قدیمی و شناخته شده این محصول ایرانی ارائه دهنده خدمات زیر به بازرگانان و خریداران می باشد:

− ارائه انواع محصول با کیفیت های متنوع

− فرآوری محصول بر اساس استاندارد های صادراتی

− تامین محصول به صورت دست اول در تمام طول سال

− اخذ گواهی های بهداشتی و صادراتی از مراکز معتبر

− انجام بسته بندی های مختلف و متنوع

− انجام امور گمرکی 

− ارسال و حمل و نقل محصولات از طریق راه های مختلف زمینی، دریایی و هوایی

− تحویل محصول در کشور مقصد

− انجام تراکنش های مالی بصورت ریالی و دلاری

موارد ذکر شده  و بسیاری از خدمات دیگر در حوزه فروش و صادرات پسته و فرآورده های این محصول توسط گروه تولیدی و بازرگانی شادیز به صورت تخصصی انجام می گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز محصولات و تبت سفارش، می توانید با مدیریت فروش و بازرگانی شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

پستهمغز پسته

پسته صادراتیپسته و مغز پستهپسته و مغز پسته ایرانیپسته و مغز پسته شادیزتولیدی پسته و مغز پستهخرید پسته ایرانیخرید مغز پستهخرید مغز پسته ایرانیصادرات پستهصادرات مغز پستهمرکز خرید پستهمرکز خرید خشکبار ایرانیمرکز خرید مغز پستهمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *