عمده فروشی پسته رفسنجان _بازرگانی شادیز

عمده فروشی پسته رفسنجان

عمده فروشی پسته رفسنجان _بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک رفسنجان را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

عمده فروشی پسته رفسنجان

رفسنجان یکی از مناطق مهم تولید و فروش پسته در استان کرمان و کشور ایران می باشد به صورتی که بسیاری از تجار و بازرگانان، عمده پسته مورد نیاز خود را از این منطقه خریداری می نماید ارقام مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی بصورت عمده و در انس های متنوع در این شهرستان تولید می گردد پسته های تولید شده در رفسنجان ظاهری لوکس و طعمی بسیار دلپذیر دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است بیشترین حجم از پسته های رفسنجان به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد و درصد کمی از آن در بازارهای داخلی توزیع می گردد منطقه رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است بیشترین حجم از پسته های تولیدی استان کرمان متعلق به شهرستان رفسنجان می باشد.خرید و فروش پسته در رفسنجان همواره از رونق بالایی برخوردار است .

پسته از محبوب ترین خشکبارهای ایرانی در دنیا است پسته های ایرانی تنوع بسیار خوبی دارند که سبب رضایتمندی مشتریان شده است تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است که تعداد محدودی از آن ها بصورت گسترده و بسیاری بصورت محدود در مناطق مختلف ایران مانند رفسنجان کشت می شوند.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته رفسنجان را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز ارائه می نماید محصولات این مجموعه با درجه کیفی بالا و بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان ارائه می گردد.سفارشات پسته صاراتی نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

عمده فروشی پستهعمده فروشی پسته رفسنجانفروش پسته رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *