عمده فروش بادام درختی درجه یک _بازرگانی شادیز

عمده فروش بادام درختی

عمده فروش بادام درختی درجه یک _بازرگانی شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراس ایران ارائه می دهد.

عمده فروش بادام درختی

بادام درختی یکی از عمده خشکبارهای تولید شده در ایران است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام از درختان سازگار با خشکی و گرمی هوا است و در مناطق گرمسیری و خشک در ایران کشت می شود درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو بصورت دیم نیز کشت می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند و به دو دسته ی بادام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شود بادام تلخ همانطور که از نام آن پیداست طعم تلخی دارد و حاوی مقایر بسیار کمی مواد سمی می باشد به همین دلیل مصرف خوراکی ندارد اما  خواص و املاح فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تهیه ی روغن و در صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام های شیرین نیز انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی.هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و از آن ها در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود انواع بادام بصورت عمده و جزئی در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شوند قیمت بادام با توجه به میزان مغز آن محاسبه می شود قیمت خرید عمده بادام به دلیل ارزان تر بودن قیمت آن در بازار رونق بالایی دارد.

بازرگانی شادیز انواع بادام درختی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول،هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

عمده فروش بادامعمده فروش بادام درجه یکعمده فروش بادام درختیفروش عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *