فروش بادام سنگی اعلا _شرکت تجاری شادیز

فروش بادام سنگی اعلا

فروش بادام سنگی اعلا _شرکت تجاری شادیز مرغوب ترین بادام سنگی ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند بادام سنگی از پر مصرف ترین بادام های ایرانی است.

فروش بادام سنگی اعلا

بادام سنگی یکی از بهترین انواع بادام درختی در ایران است این بادام پوسته ی چوبی بسیار مستحکمی دارد که به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی شیرین است و درصد چربی بالایی دارد از مغز بادام سنگی برای استفاده در آجیل ها و تهیه ی غذاها هم چنین استخراج روغن از آن استفاده می کنند درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند بادام سنگی از رایج ترین انواع بادام در ایران است و بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده ،پودر و با پوست در بازار به فروش می رسد بادام سنگی در درجه های کیفی مختلف در ایران تولید می شود کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان بادام در دنیا است و مقام پنجم تولید آن را به خود اختصاص داده است استان های چهارمحال بختیاری،فارس،کرمان،خراسان،زنجان،مرکزی،آذربایجان شرقی،و.. بیشترین سطح زیر کشت بادام را در ایران دارا هستند بادام سنگی ایران بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد و متقاضیان زیادی دارد بادام از مغز های بسیار لذیذ و مغذی ایرانی است که فواید و مزیت های متعددی برای سلامتی بدن دارد.

شرکت تجاری خشکبار شادیز مرغوب ترین نوع بادام سنگی تولید شده در مناطق مختلف ایران را بصورت مستقیم به مشتریان ارائه می نماید کلیه ی محصولات شادیز بصورت خام و عمده ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva..ir

بادام سنگی

فروش بادام اعلا سنگیفروش بادام سنگیفروش بادام سنگی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *