فروش عمده بادام منقا _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام منقا

فروش عمده بادام منقا _ شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام منقا پوست کاغذی را بصورت عمده و مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام منقا

بادام منقا یا همان بادام پوست کاغذی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود این بادام پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی با فشار انگشت می شکند بادام منقا را با نام های بادام سفید و بادام محب نیز می شناسند.

مغز بادام منقا طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد این بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و جلوگیری از سفت شدن مغز بادام می شود.

از مهم ترین مزیت های بادام منقا درصد مغز به پوست بالای آن است که سبب افزایش خرید و فروش آن شده است میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است علاوه بر کیفیت بالا این نوع بادام قیمت مناسب و متعادلی نیز دارد و افراد از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام منقا خواص مغذی فراوانی دارد مصرف بادام منقا به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند خوردن بادام منقا سبب استحکام استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می شود.

بادام منقا نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و گزینه مناسبی برای صادرات بصورت عمده و برای استفاده در آجیل جهت پذیرایی از مهمانان می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز بادام منقا خام و درجه یک را بصورت عمده با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات پیرامون قیمت ها و سایر محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام پوست کاغذی

بادام منقا عمدهعمده بادام منقافروش بادام منقا عمدهفروش عمده بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *