فروش عمده مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز پسته

فروش عمده مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب و تازه را بصورت عمده به فروش می رساند پسته و مغز پسته ایران طعم خوب و کیفیت بالایی دارد.

فروش عمده مغز پسته

کشور ایران از برترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا است پسته و مغز پسته ایران به دلیل برخورداری از اقلیم آب و هوایی خوب کیفیت بسیار بالایی دارد و به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

پسته های ایرانی تنوع بالا و قیمت های متفاوتی دارند معروفترین انواع پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .مغز پسته نیز مانند پسته به دو گروه کشیده و گرد تقسیم می شود مغز پسته کشیده مانند پسته اکبری و احمد آقایی و مغز پسته گرد مانند پسته فندقی و کله قوچی.

مغز پسته انواع مختلفی دارد که شامل مغز پسته سبز،مغز پسته معمولی و مغز پسته کال است قیمت مغز پسته با توجه به سایز و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته وجود مقادیر زیادی املاح معدنی در آن مانند آهن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود پسته سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامین B6 است این ویتامین نشاط آور است مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

عمده مغز پستهفروش عمده مغز پستهفروش مغز پستهمغز پسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *