فروش عمده ی پسته _فروش پسته و خشکبار خام

فروش عمده ی پسته

Many pistachios, may be used as background


فروش عمده ی پسته _فروش پسته و خشکبار خام بصورت مستقیم در این مجوعه انجام می شود پسته یکی از معروف ترین و خوش طعم ترین آجیل های ایرانی در دنیا است.

فروش عمده ی پسته و خشکبار

پسته،درختی کوچک و منشا آن خاورمیانه و آسیا است و بصورت عمده در کشورهای مختلف از جمله ایران کشت می شود پسته،در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد به خوبی رشد می کند کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان پسته در دنیا است استان کرمان،رفسنجان و دامغان از عمده تولید کنندگان پسته در ایران می باشند این مناطق به دلیل برخورداری از آب و هوای مساعد و ارتفاع از سطح دریا مکانی مناسب برای کشت و پرورش پسته در ایران هستند پسته های ایرانی تنوع و کیفیت بالایی دارند به صورتی که تا کنون بیش از ۷۰ نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است که تعدادی از آن ها بصورت گسترده و بسیاری بصورت محدود تولید می شوند از ارقام مهم و تجاری پسته میتوان پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و اوحدی را نام برد پسته ها انواع و ارقام مختلفی دارند و بطورکلی به دو دسته ی پسته های بادامی و فندقی تقسیم می شوند پسته های بادامی ظاهری کشیده و بلند دارند مانند رقم اکبری و احمد آقایی پسته های فندقی شکلی گرد و کروی مانند ،دارند مانند پسته اوحدی و کله قوچی. پسته های ایرانی از با کیفیت ترین پسته ها در دنیا هستند. طعم لذیذ،مغز چرب،خواص مغذی و ظاهر لوکس پسته های ایرانی،سبب وجه تمایز آن ها باسایر محصولات شده است .

شرکت تجاری شادیز،انواع مختلف پسته و خشکبار ایرانی را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید محصولات این مجموعه بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خریداری محصول و آگاهی از قیمت ها،از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته

فروش پسته و خشکبارفروش خشکبارفروش عمده پستهفروش عمده پسته خامفروش عمده ی پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *