فروش مغز پسته عمده _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته عمده

فروش مغز پسته عمده _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته مرغوب و درجه یک را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

فروش مغز پسته عمده

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده خشکبار در دنیا است پسته یکی از شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است پسته های تولید شده در ایران از نظر طعم و کیفیت بسیار مرغوب هستند هم چنین تنوع بسیار زیادی دارند به صورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است .

معروفترین انواع پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی هر یک از انواع پسته به صورت مغز و یا با پوست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به کرمان،یزد،خراسان،دامغان و قزوین است.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که از آن در آجیل و در صنایع شیرینی پزی استفاده می شود مغز پسته نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود کیفیت مغز پسته با توجه به رنگ و درجه کیفی آن تقسیم بندی می شود مغز پسته نیز به دو دسته مغز پسته کشیده و مغز پسته گرد تقسیم می شود. مغز پسته اکبری و احمد آقایی از نوع کشیده و مغز پسته کله قوچی و فندقی از نوع گرد می باشد.مغز پسته با رنگ سبز تیره با کیفیت ترین نوع آن است و قیمت بالاتری نیز دارد.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته تازه و درجه یک را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پستهفروش مغز پسته عمدهمغز پسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *