خرید بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام کاغذی شهرکرد

خرید بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی تولید شده در شهرکرد را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خرید بادام کاغذی شهرکرد

بادام کاغذی یکی از با کیفیت ترین بادام های شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود است بادام کاغذی به بادامی می گویند که پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد این بادام از پر طرفدارترین انواع بادام درختی در ایران است و میزان تقاضای بالایی دارد.

میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی بیشتر است مغز این بادام طعم شیرین و خواص مغذی فروانی دارد از بادام کاغذی بصورت خام،بو داده و شور در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود بادام پوست کاغذی خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد به طور کلی بادام کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و برای صادرات بصورت عمده مناسب می باشد.

پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و جلوگیری از سفت شدن مغز آن می شود از طرفی نیز انبارداری آن آسان تر است بادام کاغذی با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد این بادام علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش خرید و فروش آن شده است بادام پوست کاغذی را با نام های بادام محب،بادام سفید و بادام منقا نیز می شناسند.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام کاغذی خام را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می دهد این محصول از استان چهارمحال بختیاری و بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی شهرکردخرید بادام شهرکردخرید بادام کاغذیخرید بادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *