فروش پسته صادراتی سیرجان _بازرگانی شادیز

فروش پسته صادراتی سیرجان

فروش پسته صادراتی سیرجان _بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی سیرجان را بصورت دست اول و خام به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش پسته صادراتی سیرجان

فروش پسته سیرجان به عنوان خوش طعم ترین پسته تولید شده در ایران از رونق بالایی برخوردار است پسته تولید شده در سیرجان از نظر کیفیت و طعم با پسته ی رفسنجان و دامغان در یک رده قرار می گیرد از این رو میزان فروش و صادرات بالایی دارد.

پسته سیرجان در ارقام مختلف به کشورهای مختلف اروپایی و عربی صادر می گردد در شهرستان سیرجان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب انواع پسته با درجه کیفی بالا تولید می شود که عبارتند از:

پسته فندقی

پسته کله قوچی

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

بیشترین سطح زیر کشت پسته در این شهرستان متعلق به پسته احمد آقایی و فندقی می باشد پسته سیرجان در انس های متنوع و در حجم های بسیار بالا در این منطقه تولید می گردد از این رو میزان عرضه و تقاضا در این منطقه بسیار زیاد است مراکز فرآوری پسته متعددی در سیرجان وجود دارد که انواع پسته را با فرآوری های مختلف جهت فروش و صادرات به بازار عرضه می نماید.

حجم بسیار زیادی از پسته های تولیدی سیرجان بصورت مستقیم و یا با واسطه به کشورهای خارجی صادر می گردد. پسته از محبوب ترین خشکبارهای  ایرانی در دنیا است صادرات یکی از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است پسته های ایرانی به دلیل تنوع خوب و طعم عالی همواره متقاضیان بسیاری از سرار دنیا دارند.

شرکت تجاری بازرگانی شادیز عمده پسته سیرجان را در تناژ بالا جهت صادرات به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات بصورت مستقیم از تولید کننده و با درجه کیفی عالی به مشتریان عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته صادراتی سیرجانفروش پسته سیرجانفروش پسته صادراتیفروش پسته صادراتی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *