فروش پسته فندقی و کله قوچی سبزوار _ بازرگانی شادیز

فروش پسته فندقی و کله قوچی

Bowl with pistachio on wooden table. Delicacies


فروش پسته فندقی و کله قوچی سبزوار _ بازرگانی شادیز پسته مرغوب سبزوار را در انواع فندقی و کله قوچی به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش پسته فندقی و کله قوچی سبزوار

شهرستان سبزوار قطب مهم تولید پسته در استان خراسان در ایران است. انواع مختلف پسته های تجاری در این شهر تولید می گردد اما مهم ترین و بیشترین حجم آن عبارتند از:

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته های تولید شده در سبزوار از طعم و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این رو متقاضیان زیادی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

پسته فندقی و کله قوچی هر دو از خانواده پسته های فندقی می باشند و شکلی گرد و کروی مانند دارند با این تفاوت که پسته کله قوچی درشت تر و بزرگ تر از پسته فندقی است.از این دو نوع پسته جهت صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

پسته کله قوچی تولید شده در سبزوار درشتی و درصد خندانی بسیار بالایی دارد و از نظر کیفی در رده ی پسته های تولید شده در کرمان و رفسنجان قرار می گیرد.

قیمت پسته های تولید شده در سبزوار به نسبت دیگر مناطق مانند کرمان مناسب تر است. به طور کلی قیمت پسته با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می گردد که عبارتند از>

انس پسته

درصد خندانی

رویت پسته

درصد توچین

کیفیت پسته

خرید پسته کله قوچی و فندقی عمده سبزوار به دلیل قیمت مناسب تر آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و مرغوب سبزوار را به صورت مستقیم از تولید کننده و با پایین ترین قیمت به خریداران و تجار در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

پسته فندقی سبزوارپسته فندقی و کله قوچی سبزوارپسته کله قوچی سبزوارفروش پسته فندقی سبزوارفروش پسته فندقی و کله قوچی سبزوارفروش پسته کله قوچی سبزوارفروش پسته کله قوچی و فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *