فروش بادام صادراتی ایران و انواع آن _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام صادراتی ایران

Group of almond nuts with leaves. Isolated on a white background.


فروش بادام صادراتی ایران و انواع آن _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام درختی صادراتی را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش بادام صادراتی ایران و انواع آن

فروش بادام صادراتی ایران همواره به عنوان یکی از پر سود ترین خشکبار تولید شده در کشور از رونق بالایی برخوردار است.کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام درختی در دنیا است. بادام های ایرانی تنوع بالا و کیفیت بسیار خوبی دارند از همین رو هر روزه بر میزان متقاضیان آن ها افزوده می شود.

بادام درختی ایران انواع مختلفی دارد که از هر یک از آن ها می توان با توجه به شناخت بازار کشور هدف برای صادرات استفاده کرد.

انواع بادام درختی ایران

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام کاغذی یا بادام محب

بادام شاهرودی رقم ۱۲ و ۲۱

بادام ربیع

فروش صادراتی هر یک از انواع بادام ایرانی به دو شکل مغز بادام و بادام با پوست انجام می شود. بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی در کشور است که به صورت مغز شده و با پوست به کشورهایی نظیر ترکیه،روسیه و.. صادر می گردد.

یکی از خریداران اصلی مغز بادام ایرانی کشور هند است. این کشور نوع خاصی از بادام ایرانی یعنی بادام مامایی را خریداری می نماید. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است اما مغز آن درشت تر است و از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب تر می باشد. مغز بادام مامایی را با توجه به سایز آن سورت بندی می کنند و معمولا آن را در دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می نمایند.بیشترین میزان تولید بادام مامایی در کشور متعلق به استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان است.

بادام محب یا بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های درختی است که متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد. این بادام بر خلاف سایر انواع بادام پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد علاوه بر پوست نازک این بادام درصد مغز به پوست بالایی دارد که سبب محبوبیت آن شده است. بادام محب به کشورهایی نظیر روسیه،دبی،ترکیه،عراق،ارمنستان و .. صادر می گردد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات بادام از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام

انواع بادام ایرانانواع بادام درختی ایرانفروش انواع بادام صادراتی ایرانفروش بادام صادراتی ایرانفروش بادام صادراتی و انواع آنفروش بادام و انواع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *