پخش عمده گردو در شیراز _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده گردو در شیراز

پخش عمده گردو در شیراز _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

پخش عمده گردو در شیراز

استان فارس یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده و عرضه کننده گردوی مرغوب در کشور است. انواع مختلف گردوی کاغذی،گردوی معمولی و گردوی سوزنی مرغوب با مغز سفید و درصد مغز دهی بالا به صورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید می گردد.

بیشترین حجم از گردوهای تولید شده در فارس متعلق به شهرهای بوانات،اقلید،نی ریز،سپیدان،داراب،شیراز و.. است. به دلیل حجم بالای تولید محصول در استان فارس، خرید و فروش گردو معمولا به صورت عمده و با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مناطق به بازار عرضه می گردد.

گردو مهم ترین محصول کشاورزی تولید شده در استان فارس است استان فارس به سبب برخورداری از آب و هوای خاص و موقعیت جغرافیایی خوب، محل مناسبی جهت کشت و پرورش انواع گردو است.

ویژگی های گردوی مرغوب فارس:

درصد مغز دهی بالا

مغز سفید

چربی بالا

طعم و عطر عالی

حجم بالای تولید

خواص و مصارف گردو

گردو میوه ای بسیار مغذی و ارزشمند است که به سبب دارا بودن انواع مواد مغذی و املاح معدنی از آن در مصارف مختلف خوراکی استفاده می شود.مغز گردو از جمله خشکبارهای پر چرب است به همین دلیل از آن در صنایع روغن گیری و هم چنین دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز گردو منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند چرا که بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب تولید شده در استان فارس و سایر مناطق کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش عمده گردو در شیرازپخش عمده گردو شیرازعمده گردو شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *