قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیه _ بازرگانی شادیز

قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیه

قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیه _ بازرگانی شادیز یکی از شرکت های عرضه کننده انواع مغز پسته و فرآورده های آن خصوصا خلال پسته سبز می باشد.

قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیه

قیمت خرید و فروش خلال پسته در کشور هایی مانند ترکیه بر اساس میزان کیفیتی که در بازار موجود است و تایید شده از طرف صنف می باشد، تعیین می شود.
خلال پسته که طی مراحلی در کارگاه های تولید کننده خلال پسته تهیه می شود، با کیفیتی عالی و درجه یک برای فروش وارد بازار عرضه می شوند. بازرگانی های بسیاری در زمینه صادرات خلال پسته کار خود را آغاز کرده اند که با خریداری عمده این خلال پسته های مرغوب، آن ها را در حجم های مختلف در بسته بندی های وکیوم شده قرار می دهند و این محصول گران قیمت را به کشور های مختلفی همچون ترکیه که مصرف کننده خوبی برای خلال پسته می باشد، صادر می کنند.

قیمت محصول در کشور های وارد کننده خلال پسته سبز با توجه با قیمت خریداری از ایران و همچنین مطابق با استاندارد های موجود در کشور مورد نظر، تعیین می گردد.
برای دریافت قیمت خرید انواع این محصول با ارزش با مدیران فروش ما در گروه خشکبار شادیز در تماس باشید.

خلال پسته سبز صادراتی ایران

خلال پسته یکی از بهترین فرآورده های صادراتی پسته ایران است که به علت رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم درجه یک به سراسر دنیا صادر می شود.
با توجه به اینکه خلال پسته یکی از فرآورده های گران قیمت پسته است برای خرید آن نیاز به صرف هزینه زیاد می باشد فلذا لازم است در رابطه با ویژگی ها، کیفیت، نحوه بسته بندی و شرایط نگهداری آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
این محصول در ایران به عنوان یکی از فرآورده های اصلی پسته شناخته می شود که برای مصارف زیادی مانند استفاده در شیرینی پزی ها، مواد غذایی، بستنی فروشی ها و همچنین صادرات به بسیاری از کشور ها به کار می رود.
نکات زیادی در انتخاب خلال درجه یک باید مورد توجه قرار گرفته شود و مخصوصا در موارد صادراتی این محصول که قیمت نیز بسیار مهم است باید حتی نسبت به تولید آن و استاندارد های خلال پسته آگاهی کامل داشت.

نحوه تولید خلال پسته

قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیهکیفیت خلال پسته به میزان سبز بودن، سالم بودن خلال ها و همچنین طعم و روغن آن بستگی دارد که تا حد زیادی وابسته به پسته اولیه ای می باشد که قرار است خلال ها از آن تولید شوند.
برای همین منظور باید از مغز پسته هایی کاملا سبز استفاده شود که از نظر طعم و روغن هم مناسب باشند.
یکی از انواع مناسب پسته برای تولید خلال که ویژگی های یاد شده را داشته باشد، پسته قزوین است. پسته قزوین بسیار رنگ سبز مناسب و همچنین طعم و روغن خوبی دارد و همین مطلب این محصول را برای تولید خلال بسیار مناسب می نماید.
بعد از انتخاب نوع پسته خام، باید مغز شوند و مغز های تولید شده برای مدت کوتاهی در داخل آب قرار بگیرند تا بتوان پوست رویی مغز پسته را از آن ها جدا کرد. این پوسته گلدار علاوه بر اینکه فرآیند تولید خلال را دشوار می کند در صورت وجود در محصول نهایی منجر به پایین آمدن کیفیت می شود به این علت که عمده مصرف خلال پسته شیرینی جات و تزئین مواد غذایی می باشد و اگر خلال پسته با پوست گلدار رویی روی شیرینی در مقابل حرارت قرار بگیرد سوخته شده و سیاه رنگ می شود.

استاندارد های خلال پسته صادراتی

با توجه به اینکه خلال پسته یک محصول لوکس و گران قیمت حساب می شود معمولا فروش داخلی آن چندان بالا نیست اما یکی از موارد مصرف آن برای صادرات می باشد.
خلال پسته برای تزئین بسیاری از شیرینی جات، مواد غذایی و همچنین غذاهای مختلف مورد استفاده است و با توجه به اینکه قطب تولید آن ایران است هر ساله تناژ بالایی از این محصول به کشور های مختلف صادر می شود و یکی از سودآور ترین فرآورده های پسته به حساب می آید.
شناخت این محصول با کیفیت صادراتی بسیار اهمیت دارد و اینکه چه استاندارد های باید برای خلال پسته سبز صادراتی ایران مورد توجه باشد. برای این موضوع به شرح موارد زیر می پردازیم:
۱٫ باید توجه داشت که خلال پسته ای که برای صادرات انتخاب می شود تازه باشد چراکه تولیدات قدیمی علاوه بر مشکلات بهداشتی به سرعت در مجاورت هوای آزاد و همچنین نور و حرارت تغییر رنگ داده و بوی نا مطبوعی می گیرند. این مطلب زمانی مشخص می شود که بار بعد از مدت ها حمل و انبار داری به مقصد رسیده است و چندان راه برگشتی وجود ندارد.
۲٫ خلال ها باید از رطوبت کافی برخوردار باشند و این در حالی است که این رطوبت نباید از حد مجاز بالاتر برود که به وزن واقعی بار و همچنین کیفیت محصول خدشه ای وارد کند. علت اصلی این امر برای حفظ سلامت ظاهری بار در زمان جابجایی های متعدد گمرکی و حمل و نقل است.
۳٫ متناسب با کشور هدف باید گواهی های مورد نیاز برای صادرات تهیه گردند. برای مثال برای کشور های اروپایی نیاز است که حتما گواهی تاییدیه افلاتوکسین از آزمایشگاه های معتبر اتحادیه اروپا در ایران اخذ گردد و همچنین تمامی استاندارد های گمرکی بر روی مدارک بار قرار گرفته باشد. عدم تهیه این مدارک و این گواهی ها برای برخی از کشور ها غیر قابل پذیرش است و بلافاصله پس از رسیدن بار به گمرک این کشور ها یا برگشت می خورد و یا در اندک مواردی کلا منهدم می گردد.
۴٫ بسته بندی ها باید استاندارد باشند و هم بر ماندگاری محصول از نظر کیفیت تاثیر مثبت داشته باشند و هم از شکسته شدن خلال ها جلوگیری کنند.

بسته بندی فله برای خلال پسته

در اغلب موارد از آن جایی که خلال پسته بیشتر یک ماده اولیه برای صنایع خوراکی به شمار می آید فروش آن به صورت فله انجام می شود و مخصوصا چون که بیشتر حجم تولید این محصول به خارج از ایران صادر می شود عموما بسته بندی فله اهمیت مهمی دارد.
اگر بتوان به طور صحیح این محصول صادراتی را بسته بندی کرد مزایای متعددی خواهد داشت که مهمترین آن کاهش چشمگیر هزینه های صادرات علی رغم افزایش قابل توجه ماندگاری محصول است.
از جمله متعارف ترین بسته بندی های ممکن برای خلال پسته باید به موارد زیر اشاره داشت:

بسته بندی خلال پسته به صورت وکیوم شده:
در این نوع بسته بندی خلال ها در داخل کیسه های مخصوص وکیوم در حجم بین ۵ تا ۱۰ کیلوگرم قرار داده می شوند و بعد از آن هوای داخل بسته تخلیه شده و بسته وکیوم می شود.
مزایای این روش آن است که در این روش از نفوذ هرگونه هوا، آفات و حشرات به داخل محصول جلوگیری می شود و به علت اینکه هوای داخل بسته تخلیه شده است هیچگونه پروانه و حشرات در آن نفوذ و رشد نخواهند داشت.
از دیگر مزایای این نوع بسته بندی این است که پس از وکیوم شدن به شدت خلال ها به هم نزدیک می شوند و در زمان جابجایی ها کمترین تکان ها در داخل بسته بندی اتفاق می افتند که از هرگونه احتمال شکسته شدن خلال ها جلوگیری می نماید.
بهترین و استاندارد ترین روش بهداشتی بسته بندی نیز همین روش می باشد. و در کاملترین روش هر بسته وکیوم شده در داخل یک کارتن قرار گرفته و کارتن ها شرینگ می شوند.
یکی از معایب این نوع بسته بندی این است که با توجه به فشار اولیه وارد بر خلال ها در زمان پرس و تخلیه هوای داخلی تعداد زیادی از خلال پسته های نزدیک به دیواره پلاستیک وکیوم شکسته می شوند اما پس از اتمام بسته بندی و وکیوم هر بسته دیگر تقریبا از هرگونه ضربه در امان خواهد بود و آسیب پذیری در زمان جابجایی به حداقل ممکن می رسد، به همین دلیل توصیه می شود از این بسته بندی زمانی استفاده کنید که اولا ماندگاری بلند مدت برای محصول مورد توجه است و باید استاندارد های بهداشتی رعایت شوند و دوما جابجایی های بار زیاد است و بیش از دو الی سه بار کارتن ها از یک محل به محل دیگر تغییر مکان خواهند داشت و این جابجایی منجر به آسیب دیدن ظاهر خلال ها می شود.
گاها ملاحظه می شود پس از مدتی خلال پسته های نگهداری شده شفاف نیستند به این معنا که گرد پسته بر روی خلال ها قابل مشاهده است، این مشکل از سایش خلال ها بر روی همدیگر ایجاد می شود. یکی از بهترین راه های رفع این مشکل استفاده از همین بسته بندی های وکیوم است که بسیار از این خورد شدن و پودر شدن تدریجی خلال ها جلوگیری می نماید.

بسته بندی خلال پسته در کارتن:
عامه بسته بندی های مرتبط با این محصول از نوع کارتن می باشند. عموما خلال پسته پس از تولید در داخل نایلون های مشخص بیشتر به وزن های زیر ۱۰ کیلوگرم ریخته می شود و پس از آن در داخل کارتن قرار می گیرد.
این بسته بندی از ارزان قیمت ترین انواع بسته بندی محصولات خشکبار است که غالبا برای خلال پسته نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز خرید خلال پسته صادراتی

قیمت خرید خلال پسته سبز در ترکیهبه طور خاص نمی توان مرکز مشخصی را برای خرید خلال پسته صادراتی تعیین نمود.

اما در استان های تولید کننده پسته، تعداد واحد های تولیدکننده خلال بالا است.

یکی از واحد های تولید کننده خلال پسته در ایران، مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز می باشد.

در این مجموعه کلیه امور مربوط به تولید، بسته بندی و حمل و نقل مربوط به پسته و سایر فرآورده های آن انجام می گیرد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

 

خلال پسته

خرید خلال پستهخرید خلال پسته در ترکیهخلال پسته سبز ایرانخلال پسته سبز شادیزخلال پسته شادیزقیمت خرید خلال پستهقیمت خرید خلال پسته سبزقیمت خلال پسته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *