قیمت خرید مغز گردو صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت خرید مغز گردو صادراتی

قیمت خرید مغز گردو صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردو صادراتی ایرنی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت خرید مغز گردو صادراتی

خرید مغز گردوهای صادراتی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، قیمت خرید بالاتری نسبت به سایر انواع مغز گردو دارد. به طور کلی قیمت مغز گردو با توجه به دو پارامتر زیر محاسبه می شود که عبارتند از:

رنگ مغز گردو

میزان شکستگی آن

برای صادرات معمولا از مغز گردوی دوپر سفید ممتاز استفاده می شود . این نوع مغز گردو رنگ سفید،طعم عالی و چربی مناسبی دارد . هم چنین از نظر ظاهری،بسیار زیبا می باشد.مغز گردوی دوپر سفید ممتاز مرغوب ترین نوع مغز گردو است و قیمت بالایی دارد.

رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده تغذیه مناسب و بهداشت و سلامت مغز گردو است به همین دلیل مغز گردوی سفید با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

مغز گردو از جمله خشکبارهای پر کاربرد در نقاط مختلف دنیا است. از مغز گردو به شکل های مختلف در مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز گردو بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.میزان پروتئین و امگا۳ موجود در گردو با گوشت ماهی نیز برابری می کند.

مغز گردو هم چنین چربی بسیار بالایی دارد و از روغن آن در مصارف مختلف موضعی و خوراکی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود. مصرف چند عدد مغز گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی تازه ،سفید و صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به خریداران ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو صادراتیقیمت خرید مغز گردوقیمت خرید مغز گردو صادراتیقیمت مغز گردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *