قیمت خرید و فروش بادام درختی _بازرگانی شادیز

قیمت خرید و فروش بادام

قیمت خرید و فروش بادام درختی _بازرگانی شادیز از شرکت های تامین کننده انواع بادام درختی درجه یک بصورت عمده و با قیمت مناسب در ایران می باشد.

قیمت خرید و فروش بادام

بادام یکی از مهم ترین تولیدات کشاورزی در ایران می باشد که به دلیل طعم لذیذ و خواص تغذیه ای فراوان همواره متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد به همین دلیل قیمت بادام همواره از موارد مورد توجه مشتریان و بازرگانان است البته قیمت خرید و یا فروش بادام در بازار با نوسان های زیادی روبه رو است مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایند.

به طور کلی قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی قیمت هر یک از انواع بادام با پوست بر حسب میزان مغز و مرغوبیت آن ها متفاوت است قیمت خرید بادام بصورت عمده و خرد نیز با یکدیگر متفاوت است معمولا قیمت خرید عمده ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

مشخصات بادام درختی

بادام میوه ای دو پوسته ای است، یک پوسته سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوسته ی سخت و چوبی که مغز بادام درون آن جای دارد مغز بادام با یک پوسته ی قهوه ای رنگ نازک پوشیده شده است و از دو لپه ی بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است بیش از نیمی از مغز بادام از چربی تشکیل شده است از مغز بادام بصورت خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود از بادام در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بازرگانی شادیز عمده بادام ایرانی درجه یک را با قیمت مناسب و درجه کیفی بالا به متقاضیان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید جهت سفارش محصول و دریافت قیمت ها با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

قیمت خرید بادام درختیقیمت خرید فروش بادامقیمت خرید و فروش بادامقیمت فروش بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *