مرکز پخش گردو در تهران _شرکت بازرگانی شادیز

مرکز پخش گردو در تهران

مرکز پخش گردو در تهران _شرکت بازرگانی شادیز مرکز اصلی تهیه و پخش انواع گردوی درجه یک بصورت عمده در تهران و در سراسر ایران می باشد.

مرکز پخش گردو در تهران

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین مراکز تهیه و پخش انواع گردو بصورت عمده در ایران می باشد عرضه مستقیم انواع گردو در بازارهای داخلی از اصلی ترین اهداف تجاری مرکز خشکبار شادیز است که با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات روز به روز فعالیت های خود را گسترش می بخشد.

گردو یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود گردو های ایرانی از مرغوب ترین گردوها از نظر طعم،مزه و روغن دهی در دنیا می باشند گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای. هر یک از انواع گردو بصورت مغز و با پوست در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود .

قیمت گردو

قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود هر چه گردو مغز پر تر و طعم بهتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز دارد قیمت گردو با توجه به خرید آن بصورت عمده و جزئی یا بصورت مغز و با پوست متفاوت می باشد برای دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایید.

بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری گسترده خود با تولید کنندگان گردو در سطح ایران اقدام به تامین گردو در حجم های عمده برای بازارهای بزرگ  داخلی از جمله تهران می نماید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در سراسر کشور می باشد.

سفارشات گردوی صادراتی نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما نماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مرکز پخش گردومرکز پخش گردو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *