خرید بادام عمده مامایی _شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام عمده مامایی

خرید بادام عمده مامایی _شرکت بازرگانی شادیز عمده بادام درختی مامایی را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید بادام عمده مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب تر ین انواع بادام  سنگی است که در ایران و در استان چهار محال بختیاری بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی از ارقام صادراتی و بسیار پر فروش ایرانی است که بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد کشور هند از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایران است.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد مغز این بادام طعم شیرین و رنگ روشنی دارد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود مغز بادام مامایی چربی بی نظیری دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود بادام مامایی خواص مغذی بسیار فراوانی دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مصرف این بادام سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شود.

بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان بصورت عمده کشت می شود .

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده بادام مامایی بصورت مستقیم از باغدار در ایران است مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را از طرق این مجموعه بصورت دست اول و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طرق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید بادام عمده ماماییخرید بادام ماماییخرید عمده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *