صادر کننده پسته ایران _شرکت بازرگانی شادیز

صادر کننده پسته ایران

صادر کننده پسته ایران _شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین شرکت های صادر کننده پسته ایرانی بصورت عمده به بازارهای خارجی می باشد.

صادر کننده پسته ایران

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا می باشد پسته های ایرانی از مرغوب پسته ها از نظر طعم و کیفیت در جهان هستند انواع پسته های ایرانی بصورت عمده و یا با فراوری های مختلف به کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در زمینه ی صادرات پسته بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی می باشد که بواسطه ی همکاری گسترده با تولید کنندگان و دارا بودن کادری مجرب از شرکت های معتبر صادرات پسته در ایران به شمار می آید .

پسته های ایران در شهرهای مختلف مانند کرمان،رفسنجان،سیرجان،دامغان،خراسان و یزد بصورت عمده تولید می گردد معروف ترین پسته های تجاری ایران عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و در انس های متنوع در مناطق مختلف ایران تولید می گردند.

صادرات یکی از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران می باشد پسته ایرانی در سراسر دنیا به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است و سالانه حجم قابل توجهی از پسته های ایرانی توسط تجار به کشورهای مختلف صادرات می شود .

بازرگانی شادیز با توانایی بالایی خود در این حوزه،اقدام به تامین نیاز بازارهای خارجی در حجم های گسترده می نماید.شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خریدو یا فروش محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

درس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادر کننده پستهصادر کننده پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *