مغز بادام مرغوب شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام مرغوب شهرکرد

مغز بادام مرغوب شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام مرغوب و تازه شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

مغز بادام مرغوب شهرکرد

شهرکرد قطب اصلی تولید و عرضه انواع بادام و مغز بادام در کشور است. شهرکرد به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز محیط مناسبی جهت کشت و پرورش بادام است. انواع مختلف بادام درختی با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می گردد.

انواع مرغوب بادام درختی تولید شده در شهرکرد عبارتند از:

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام به صورت مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. بادام های شهرکرد مغز درشت،شیرین،پر چرب و بسیار با کیفیتی دارند به همین دلیل به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند،ترکیه،امارات،روسیه و سایر کشور ها صادر می گردد.

مغز بادام با یک لایه بسیار نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است. مغز بادام چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود.

از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید مواد شوینده نیز استفاده می شود.

قیمت مغز بادام

قیمت مغز بادام با توجه به نوع،سایز،کیفیت و تازگی آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد. قیمت مغز بادام رابطه مستقیمی با نوع بادام دارد. به طور مثال بادام مامایی با پوست قیمت گران تری نسبت به دیگر انواع بادام دارد در نتیجه مغز آن نیز با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز بادام درجه یک و تازه شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت های منصفانه به خریداران ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام شهرکردمغز بادام مرغوبمغز بادام مرغوب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *