منبع فروش خشکبار عمده ی خام با کیفیت بالا

منبع فروش خشکبار عمده

منبع فروش خشکبار عمده ی خام با کیفیت بالا شامل انواع بادام،گردو و پسته ایرانی و مرغوب،آجیل پر طرفدارترین خوراکی مصرفی در جهان است.

منبع فروش خشکبار عمده ی خام با کیفیت

آجیل ها عضو ثابت میهمانی ها و جشن های ایرانیان مانند عید نوروز و شب یلدا هستند آن ها از خوشمزه ترین و کاملترین مواد غذایی در بین محصولات خشکبار به شمار می روند اصلی ترین خشکبار شامل گردو ،پسته و بادام است.

گردو

گردو محصول درخت گردو و بومی خاورمیامه است گردو یک میوه ی دو پوسته ای است یکی پوسته ی سبز بیرونی و دیگری پوسته ی چوبی درونی که مغز گردو در آن قرار می گیرد گردو منبعی غنی از اسید های چرب،امگا۳ ،انواع ویتامین ها و املاح معدنی شامل آهن،کلسم،پتاسیم و منیزیم است کارشناسان طب سنتی معتقدند مصرف گردو باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز ،قلب و کبد می شود مغز گردو از پرجرب ترین آجیل های خوراکی است که باعث کاهش کلسترول بد خون می شود این محصول بصورت با پوسته و بدون پوسته در بازار بفروش می رسد.

بادام

بادام از دیگر مغز های آجیلی است که بصورت خام و بوداده مورد استفاده فرار می گیرد درخت بادام مقاوم در برابر کم آبی است و بصورت دیم و آبی در ایران پرورش داده می شود بادام های درختی در ایران انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها میتوان به بادام منقی ،بادام سنگی و بادام مامایی اشاره کرد بادام سبز دارای پوسته ی کرکی مانند است که به آن چغاله می گویند و بسیار پر مصرف است میوه ی بادام پس از رسیدن توسط باغداران خشک شده و بفروش می رسد انواع بادام در بین ایرانیان بسیار پر مصرف است.

پسته

پسته یکی از آجیل های محبوب و از ارقام تجاری و ارز آور برای کشور است این نوع آجیل بسیار مقوی و خونساز است پسته نیز در ارقام مختلف در ایران تولید می شود و به بازار های داخلی و خارجی صادر می شود استان کرمان و رفسنجان بیشترین سطح زیر کشت پسته را در ایران به خود اختصاص داده اند پسته ها در ارقام و انس های متفاوت در بازار معامله می شوند از ارقام صادراتی و معروف پسته میتوان پسته اکبری ،احمدی،کله قوچی و فندقی را نام برد که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند.

شرکت تجاری بازرگانی شادیز منبع فروش این خشکبار معروف و مغذی بصورت خام و عمده برای مشتریان است کیفیت و قیمت مناسب در این شرکت تضمین شده است از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت میتوانید جهت خرید محصول و اطلاع از سایر خدمات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آجیل و خشکبار

منبع فروش خشکبارمنبع فروش خشکبار با کیفیتمنبع فروش خشکبار عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *