پخش گردو همدان بصورت عمده و بدون واسطه

پخش گردو همدان

پخش گردو همدان بصورت عمده و بدون واسطه از طریق این مجموعه انجام می پذیرد. گردو همدان از مرغوبترین و با کیفیت ترین گردو های ایرانی است.

پخش گردو همدان

همدان یکی از قطب های مهم تولید گردو در ایران می باشد شهر تویسرکان واقع در استان همدان مرکز اصلی تولید گردو در این استان است. گردوی تویسرکان  معروف ترین و با کیفیت ترین گردوی ایرانی در دنیا است.

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از اقلیم و آب و هوای خوب، محل مناسبی برای رشد و پرورش گردو در ایران می باشد. انواع گردو پوست کاغذی و پوست سنگی در این منطقه توسط باغداران کشت و برداشت می شود  از مهم ترین ویژگی های گردو تویسرکان مغز درشت و چربی بی نظیر آن است که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است.

مغز گردو سرشار از امگا۳ است که به رشد و تقویت مغز کمک می کنند از این رو گردو را با نام غذای مغز می شناسند. وجود درختان بزرگ و باغ های متعدد گردو در منطقه تویسرکان هم چنین تولید گردو های درجه یک ،تویسرکان را به پایتخت گردو در ایران مبدل ساخته است گردو از درختانی است که در آب و هوای معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند درخت گردو بسیار مرتفع و گسترده است و ارتفاع آن به ۳۰ متر نیز می رسد گردو از مغز هایی است که از آن بصورت های مختلف در تهیه ی انواع غذاها و تزیین دسر ها استفاده می کنند گردوی تویسرکان بصورت مغز و با پوست به بازار های داخلی و خارجی کشور صادر می گردد .

خرید بدون واسطه گردوی همدان

مجموعه ی خشکبار شادیز،عمده گردوی تولید شده در مناطق مختلف همدان را بصورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می نماید کلیه ی محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب به متقاضیان ارائه می شود. شادیز، هم چنین محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت عمده و نقدی خریداری می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

پخش عمده گردو همدانپخش گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *